ستار همدانی در گفتگو با مهر:

دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم/ استقلال چهار فینال پیش رو دارد

کدخبر: 2202841

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان مقابل پیکان دو نیمه متفاوت داشتند و توانستند در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دهند و به برتری برسند.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی استقلال برابر پیکان تهران گفت: از آبی پوشان دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه اول استقلال خوب نبود و نتوانست آن صلابت همیشگی و بازی خوب خود را ارائه کند اما در نیمه دوم و با صحبت هایی که شفر در رختکن برای بازیکنان انجام داد، استقلال متحول شد و یک بازی خوب را از خود به نمایش گذاشت و توانست در لحظات پایانی، گل پیروزی را وارد دروازه پیکان کرده و به سه امتیاز دیگر دست پیدا کند.

همدانی در خصوص اخراج داریوش شجاعیان هم گفت: بهتر بود شفر با توجه به حساسیت هایی که وجود داشت، وقتی شجاعیان کارت زرد اول را دریافت کرد، او را زودتر تعویض کند تا بتواند از او دربازی با سپاهان هم استفاده کند. البته استقلال ۱۰ نفره هم که شد بهتر از پیکان بازی کرد و توانست در لحظات پایانی با هنرنمایی امید ابراهیمی، برنده این دیدار شود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: این روزها ابراهیمی یک فرمانده باهوش و مقتدر برای استقلال است و با عملکرد خوبش توانسته مقابل حریفان راضی کننده ظاهر شود. پاس های طلایی او به بازیکنان، نشان دهنده هوش و ذکاوت بالای این بازیکن است و امیدوارم همانند بازی های داخلی در جام جهانی هم خوش بدرخشد و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

همدانی در خصوص دیدارهای آتی استقلال برابر سپاهان، خونه به خونه و ذوب آهن اظهارداشت: استقلال چهار فینال پیش رو دارد و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. این تیم با توجه به تغییرات و تحولاتی که پیش آمده، این روزها یکی ازآماده ترین تیم های فوتبال ایران است و مطمئنم می تواند عملکرد بسیار خوبی در چهار دیدار باقی مانده داشته باشد. البته حیف است که یکی از تیم های ایرانی یعنی ذوب آهن و استقلال در این مرحله از لیگ قهرمانان حذف شوند اما اعتقاد دارم در دو دیدار رفت و برگشت شاهد نمایش خوبی از دو تیم خواهیم بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ذوب آهن و استقلال از مربیان با تجربه ای سود می برند، مطمئناً برنامه های خاصی برای این دیدار دارند و با توجه به اینکه هر دو در هفته های اخیر، رقابت تنگاتنگی برای کسب نایب قهرمانی و سهمیه آسیایی فصل آینده را دارند، بازی آنها بسیار باکیفیت و زیبا خواهد بود و اعتقاد دارم جنگ هافبک های دو تیم می تواند بسیار تأثیرگذار باشد و هر کدام از دو تیم که خط هافبکشان عملکرد بهتری داشته باشد، می توانند موفق باشند.

همدانی در خصوص سقوط نفت تهران و سیاه جامگان مشهد هم به لیگ یک تصریح کرد: سیاه جامگان سه سال است که در دیدارهای پایانی، خود را در لیگ برتر حفظ می کرد. با احترامی که برای خانواده عباسی قائلم که تلاش زیادی کردند تا سیاه جامگان در لیگ برتر بماند اما نداشتن یک برنامه ریزی خوب باعث شد تا این تیم سقوط کند و فکر می کنم مشکل اصلی این تیم تغییر پی در پی سرمربی نبود بلکه زیرساخت، کمبود بودجه و مشکلات مالی باعث سقوط این تیم به لیگ یک شد. در مورد نفت هم باید بگویم که این تیم مشکلات فراوانی داشت. بحث مدیریتی معضل اصلی نفت تهران شد و هر کس از راه رسید لگدی به این تیم زد و بنا به این دلیل بود که نفت روزهای سختی را سپری کرد. مربیان زیادی در این تیم جابجا شدند اما هیچ کدام نتوانستند تغییری اساسی در این تیم ایجاد کرده و باعث بقای این تیم در لیگ برتر شوند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم هایی که در این فصل از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کنند بتوانند برنامه ریزی صحیحی داشته و با آمادگی کامل وارد شوند نه اینکه در پایان فصل به دلیل مشکلات فراوان دوباره به لیگ یک سقوط کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: