ادعای مدیر ورزشی رم درباره ناچاری این باشگاه برای فروش صلاح

کدخبر: 2202836

مدیر ورزشی جالوروسی ادعا کرد که این باشگاه برخلاف میلش مجبور به فروش ستاره مصری‌اش به لیورپول شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران رم شب گذشته (سه شنبه) با تماشای درخشش محمد صلاح و تأثیر بسزای او در پیروزی 5 بر 2 لیورپول مقابل جالوروسی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک بار دیگر حسرت از دست دادن او در بازار تابستانی سال گذشته را خوردند. صلاح در این بازی دو گل زد و دو پاس گل داد تا یکی از مؤثرترین بازیکنان لیورپول باشد و تیم سابقش را در آستانه حذف از رقابت ها قرار دهد.

این موضوع سبب شد برای خیلی ها این سؤال مطرح شود که چرا قرمزپوشان پایتخت ایتالیا به آسانی با فروش بازیکن ملی پو شان موافقت کنند. مونچی مدیر ورزشی باشگاه رم جواب این سؤال را داده و آن را تحت فشار قرار گرفتن رم از سوی یوفا برای تراز کردن دخل و خرجش مطابق قانون بازی جوانمردانه مالی دانست.

مونچی درباره بازیکنی که تابستان سال گذشته در ازای 50 میلیون یورو به لیورپول فروخته شد و در این فصل 43 گل برای این تیم زده است، گفت: بله درست است که من صلاح را به لیورپول فروختم اما محدودیت های یوفا ما را تحت فشار گذاشته بود. دلیل فروش صلاح این بود که ما تا ماه ژوئن سال گذشته مجبور بودیم بازیکن بفروشیم و اگر این کار را نمی کردیم الان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نبودیم.

مدیر ورزشی رم افزود: حساب های مالی ما تحت کنترل شدید یوفا قرار داشت و زمانی که من مدیر ورزشی رم شدم، صلاح پیشنهادی 30 میلیون یورویی داشت اما این پیشنهاد با پاداش ها به 50 میلیون یورو رسید. خلاصه اینکه، ما بهترین تصمیمی که در آن موقع می شد برای تیم اتخاذ کرد را گرفتیم. من تصور نمی کردم که بعد از فروش صلاح به لیورپول شرایط بازی ناگهان دیوانه وار شود (اشاره به ارقام نجومی که تیم هایی مانند پاری سن ژرمن و بارسلونا برای خرید بازیکنان جدیدشان پرداختند). تبریک به لیورپول بابت قرارداد خوبی که بست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: