فرجی راد:‌

امروز دشمنان سوریه از هدف خود کوتاه آمدند/نتیجه بحران سوریه باید در آستانه مشخص شود

کدخبر: 2202325

مدیرکل شورای راهبردی روابط خارجی گفت: نتیجه بحران سوریه باید در آستانه مشخص شود، تمام تلاش این است که بحران درون کشور سوریه حل شود.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ عبدالرضا فرجی راد مدیرکل شورای راهبردی روابط خارجی در نشستی تحت عنوان سوریه و تحولات منطقه ای و بین المللی و تاثیر آن بر محیط پیرامونی که امروز ٤ اردیبهشت در شورای راهبردی روابط خارجی برگزار شد، اظهار کرد: بر خلاف اتفاقاتی که تحت عنوان بهار عربی در کشور های عربی رخ داد تحولات سیاسی سوریه به یک نزاع ژئوپلتیک تبدیل شد.

مدیرکل شورای راهبردی روابط خارجی بیان کرد:نگاه غرب به سوریه صرفا یک نگاه محدود به این کشور نبود و کل منطقه را در بر می گرفت، امروز دشمنان سوریه از هدف خود کوتاه آمدند و دیگری صحبتی از تغییر رژیم در این کشور نمی کنند.

فرجی راد تاکید کرد: فعال کردن کنفرانس ژنو از اهداف آمریکاست تا قانون اساسی سوریه به طور کلی تغییر کند و افراد مورد دلخواهش وارد عرصه سیاسی سوریه شوند.

وی اضافه کرد:نتیجه بحران سوریه باید در آستانه مشخص شود و تمام تلاش این نشست این است که بحران درون کشور سوریه حل و فصل شود.

ادامه دارد...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: