واکاوی اختلاف مدیرعامل استقلال و شفر/ پای یک مدیرفوتبالی در میان است!

کدخبر: 2202042

این روز‌ها اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی در انتخاب مربی به جدتی‌ترین چالش در باشگاه استقلال تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ این روز ها باشگاه استقلال با حواشى زیادی از جمله شکایت طلبکاران و از همه مهم تر شایعه اختلاف رضا افتخارى و وینفرد شفر در انتخاب دستیار مواجه است.

رضا افتخارى خواهان حضور فرهاد مجیدى در کادرفنی استقلال است، اما وینفرد شفر معتقد است کادرفنی تیم موفق نباید تغییری کند.

طبق اعلام منابع آگاه افتخاری برای حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال مذاکراتی با او داشته، اما وینفرد شفر با اضافه شدن او به کادرش مخالفت کرده است. یکی از رسانه های کشورمان با اشاره به واسطه گری یکی از مدیران مشهور فوتبال ایران برای حضور مجیدی در استقلال به ابعاد جدیدی از این اتفاق پرداخته است.

سرمربى تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان اعلام کرد که با همین کادر فعلى می تواند به کارش به خوبى ادامه دهد و دلیلی ندارد فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال اضافه شود.

واکاوی اختلاف مدیرعامل استقلال و شفر/ پای یک مدیرفوتبالی در میان است!

اما اقدام هایی برای حضور فرهاد مجیدى در استقلال انجام شده است و افتخاری حدود هفت ماه پیش توسط یکی از افراد که از فوتبالیست ها و مدیران مشهور ورزش محسوب می شود، مذاکراتی با مجیدی انجام داده است. اصرار مدیرعامل استقلال به حضور این پیشکسوت محبوب در کادرفنی درست نبود و برخی هم اعلام کردند تنها دلیل حضور مجیدی در استقلال این است که برخى به افتخاری فشار مى آوردند تا او وادار به انجام این کار شود.

برخی منابع باشگاه استقلال اعلام کردند که در گذشته فشار های زیادی به افتخاری وارد می شد تا مجیدى به کادرفنی اضافه شود، اما در حال حاضر با وجود شرایط خوب استقلال، افتخاری و شفر هیچ کدام راضی به حضور بازیکن سابق در کادرفنى نیستند.

واکاوی اختلاف مدیرعامل استقلال و شفر/ پای یک مدیرفوتبالی در میان است!

جباری: دست از سر استقلال بردارید!

علی جباری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حواشی اخیر استقلال اظهار کرد: استقلال روند خیلی خوبی را طی می کند و شرایط بسیار خوب است.

او ادامه داد: در تیم استقلال مشکل فنی وجود ندارد که بخواهیم تغییراتی ایجاد کنیم و این تیم به خوبى کار می کند. وقتی تیم مشکلی ندارد چرا باید به خاطر این مسائل تیم را بهم بریزیم. استقلال در شرایطی ایده آل قرار دارد و حیف است که بخواهند به ترکیب تیم دست بزنند.

جبارى بیان کرد: کادرفنی فعلی بسیار هماهنگ است و مشکلی ندارد که بخواهند تغییرش دهند. زمانى هست که تیم مشکل فنى دارد و در آن صورت تغییرات را لحاظ مى کنند. اما صلاح نیست در این شرایط که استقلال روند خوبى را در پیش گرفته بخواهند استقلال را بهم بریزند.

او افزود:برخی از افراد فقط به دنبال حاشیه درست کردن هستند. از آن ها می خواهم که اجازه دهند استقلال به کار خود ادامه بدهد. تمام این افراد دشمنان استقلال هستند. آن ها از قدیم این کار ها را انجام مى دادند و در حال حاضر هم نمی توانند ساکت بمانند و مدام حاشیه درست مى کنند. بهتر است این افراد اجازه بدهند که استقلال کار خود را پیش ببرد و دخالت های بیجا نکند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: