برگزاری آزمون تعیین سطح متقاضیان کلاس‌های آمادگی زبان ای پی تی

کدخبر: 2200754

دانشگاه آزاد اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان EPT کرده که شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره ۲۰ از ۱۰۰ است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، پیرو مصوبه 21 فروردین ماه شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی زبان EPT کرده است، که شرط ورود به این کلاس ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره 20 از 100 است.

با توجه به نمره کسب شده متقاضیان به سه سطح توانمندی دسته بندی می شوند. کلاس های مذکور در هر ترم به مدت یک ماه و نیم و 9 ساعت در هفته خواهد بود که جزئیات و روز های برگزاری کلاس ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون های پایان هر ترم آموزشی، حداقل 50 باشد نمره مذکور به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPT دانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.

متقاضیان از امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه 5 اردیبهشت 97 با مراجعه به سایت ENGLISH.IAU.AC.IR برای ثبت نام مراجعه کنند.

زمان برگزاری آزمون تعیین سطح، نیمه اول اردیبهشت ماه خواهد بود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: