حاشیه دیدار پارس جنوبی و نفت تهران

درخواست هواداران جمی از خبرنگاران و سر دادن شعارِ «پارس جمِ قهرمان»

کدخبر: 2200541

برخی هواداران جمی با انتقاد ازصدا و سیمای مرکز بوشهر از خبرنگاران خواستند گلایه آنها را از این سازمان برای پخش بازی‌های پارس جنوبی در فصل بعد لیگ برتر منعکس کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، بلیط فروشی دیدار پارس جنوبی و نفت تهران از ساعت 16:00 آغاز شد و همزمان نیز درهای ورزشگاه تختی جم به روی هواداران باز شد.

* هم اکنون هوای شهر جم 25 ی سانتیگراد بالای صفر است و با آغاز مسابقه دمای هوا با کاهش همراه خواهد بود.

* آسمان شهر جم در حال حاضر گرد و غبار است؛ هر چند هواشناسی استان بوشهر برای امروز رگبار پراکنده باران را نیز پیش بینی ‌کرده بود، اما به نظر می‌رسد در زمان مسابقه نیز هوا برای برگزاری این دیدار همراه با گرد و غبار باشد.

* نسیم ملایمی در ورزشگاه وزیدن گرفته است و رفته رفته با آغاز مسابقه احتمال شدت یافتن باد نیز وجود دارد.

* در حالی که حددو یک ساعت تا آغاز این دیدار زمان باقی مانده، کمتر از 200 هوادار پارس جنوبی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه دیده می‌شوند.

* برخی هواداران در بیرون از ورزشگاه به سمت خبرنگاران سایت‌های محلی شهرستان جم رفتند و با انتقادهایی نسبت به صدا و سیمای مرکز استان بوشهر، خواهان این شدند که در فصل بعد لیگ برتر، دیدارهای پارس جنوبی در شهر جم با کیفیت بهتری از تلویزیون پخش شود.

* هواداران پارس جنوبی جم با لباس، کلاه و پرچم‌های زرد و سیاه رنگ در حال ورود به ورزشگاه تختی شهر جم هستند.

* ترافیک روانی در خیابان‌های بیرون از ورزشگاه مشاهده می‌شود.

* با توجه به قهرمانی تیم امید پارس جنوبی و صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جمعی از هواداران با شعار «پارس جمِ قهرمان» بیرون از ورزشگاه حضور دارند.

به گزارش فارس، دیدار پارس جنوبی جم و نفت تهران از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه 20 هزار نفری تختی شهر جم برگزار می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: