احتمال عدم بازگشت نواز شریف از لندن پس از وخامت حال همسرش

کدخبر: 2200310

با وخیم شدن حال همسر نواز شریف و گسترش سرطان در بدن او احتمال بازگشت نواز شریف برای پاسخ گویی در پرونده فساد اقتصادی کمتر شد.

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو تی وی، با وخیم شدن حال «کلثوم نواز» نماینده پارلمان پاکستان و همسر نواز شریف، احتمال عدم بازگشت نواز شریف افزایش یافت.

گزارشها حاکیست گسترش سرطان در بدن همسر نواز شریف باعث تحلیل رفتن قوای جسمی او و در نتیجه وخامت حال او شده است.

این درحالی است که تلاش پزشکان برای درمان نماینده پارلمان پاکستان همچنان ادامه دارد و آن ها امیدوارند بتوانند بیماری کلثوم نواز را درمان کنند.

از سوی دیگر رسانه های پاکستانی اعلام کردند: احتمال بازگشت نواز شریف در زمان مقرر بسیار کم است و او برای مراقبت از همسرش در انگلیس خواهد ماند.

در سال گذشته و پس از عزل نواز شریف از نمایندگی در پارلمان پاکستان، همسر او علیرغم بیماری شدید و بستری شدن در انگلیس توانست در انتخابات تعیین جایگزین نواز شریف پیروز شده و به عضویت پارلمان پاکستان در آید.

این درحالیست که وی تاکنون حتی در یک جلسه پارلمان نیز نتوانسته شرکت کند و تمام دوران نمایندگی خود را روی تخت بیمارستان گذرانده است.

بسیاری از کارشناسان سیاسی پاکستان معتقدند نواز شریف در تلاش است به بهانه مراقبت از کلثوم نواز، از زیر فشار پرونده فساد اقتصادی خود خارج شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: