واژگون شدن تریلی یخچال‌دار حامل گوشت + تصاویر

کدخبر: 2200237

یک دستگاه خودروی تریلی اسکانیا یخچال‌دار حامل بار گوشت در جاده جاجرود پس از انحراف از مسیر اصلی در کنار جاده، واژگون شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ ساعت 1:30 بامداد امروز طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلی اسکانیا، نیروهای عملیاتی ایستگاه 26 آتش نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به محل حادثه در جاده تهران به سمت جاجرود رساندند.

رضا محمدی پور؛ فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی تریلی اسکانیا یخچال دار حامل بار گوشت در جاده جاجرود در هنگام حرکت، پس از انحراف از مسیر اصلی در کنار جاده، واژگون شد.

وی افزود: قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی، راننده خودرو تریلی بدون آسیب دیدگی از خودرو خارج شده بود و آتش نشانان به محض رسیدن با نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق خودرو ، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیاتی با کمک خودروی جرثقیل، تریلی اسکانیا را به حالت اولیه درآوردند و پس از تحویل محل حادثه به عوامل راهور مأموریت خود را پایان دادند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: