محسن هاشمی پس از مخالفت شورا با کاندیداتوری: می توانستم به پیشرفت شهر کمک کنم

کدخبر: 2199989

رئیس شورای شهر تهران ضمن با بیاناینکه همچنان آمادگی حضور در مجموعه شهرداری را دارم گفت: با توجه به تجربه سالهای گذشته‌ام و ارتباطاتم با مسئولان کشوری و گروه‌های سیاسی و همچنین روش اعتدالی خانواده هاشمی می‌توانستم به پیشرفت شهر کمک کنم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در پایان پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه امروز طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه ها با 12 رای موافق به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: به گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران 45 گره ترافیکی در تهران شناسایی شده است که پیش بینی می شود این گره ها به بیش از 170 عدد باشد و باید اطلاعات و آمار دقیقی در این خصوص به دست آید.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران برای معرفی گزینه ها و فرآیند انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد و در نهایت 28 گزینه برای شهرداری تهران توسط اعضا اعلام شد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: طی روزهای آینده فرآیند انتخاب شهردار تهران ادامه خواهد داشت و در نهایت از این 28 گزینه، 7 نفر در شورا حضور و برنامه های خود را برای شهرداری تهران اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درخصوص عدم حضورش در بین گزینه های مطرح شده در شهرداری تهران گفت: در خصوص این موضوع صبح امروز رای گیری در بین اعضا گرفت که اعضا نظرات خود را در خصوص ماندن یا رفتن من از شورا اعلام کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که من در شورا بمانم.

وی بیان کرد: بنده نیز با توجه به رای گیری انجام شده به آن احترام گذاشته و در نهایت در شورا خواهم ماند.

محسن هاشمی رفسنجانی ادامه داد: در ایران شهردار منتخب شوراست و شهروندان به نمایندگانشان در شورا رای می دهند و شورا در نهایت شهردار را انتخاب می کند و این می تواند در موفقیت مدیریت شهری موثر باشد.

وی گفت: بنده اعتقاد داشتم که با توجه به تجربه سالهای گذشته ام و ارتباطاتم با مسئولان کشوری و گروه های سیاسی و همچنین روش اعتدالی خانواده هاشمی می توانستم به پیشرفت شهر تهران کمک کنم و به همین دلیل علتی وجود نداشت که شرایطی ایجاد کنم که باعث افزایش اختلافات در شورا شود و به همین جهت تصمیم گرفتم در شورا بمانم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه خانواده هاشمی به دنبال ایجاد اختلاف نبوده و همیشه به دنبال کم کردن اختلافات هستند گفت: ما خانواده اعتدالی هستیم و همیشه تلاش کردیم که اختلافات را از بین ببریم.

وی همچنین در خصوص اسامی گزینه های شهرداری تهران بیان کرد: تمام افرادی که اسامی شان به عنوان گزینه مطرح شده است قابل احترام هستند و نباید مورد تخریب قرار بگیرند.

وی گفت: شاید برخی از افراد به عنوان گزینه شهرداری توسط اعضای شورای شهر تهران مطرح شده باشند خودشان از این موضوع مطلع نباشند و حتی حاضر نباشند در بین گزینه ها باشند که این موضوع نیز رسیدگی می شود.

هاشمی رفسنجانی در پایان ضمن تاکید مجدد بر اینکه بنده آمادگی حضور در شهرداری را داشته و دارم گفت: تا به امروز دو بار این موضوع مطرح شده و شاید برای بار سوم بنده در شهرداری مشغول به کار شوم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: