استیلی: سرمربی تیم امید هفته آینده مشخص می شود

کدخبر: 2198167

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: در حال حاضر با چند گزینه خارجی وارد مذاکره شده ام در صورت توافق هفته آینده گزینه اصلی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید در گفت و گو با رادیو درباره انتخاب سرمربی این تیم گفت: 4 روز پیش تاج از من خواست برای منافع ملی کشور به تیم ملی امید سر و سامانی دهیم. او از من خواست به عنوان مدیر تیم امید به این تیم کمک کنم. برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید است چند گزینه داخلی و چند گزینه خوب خارجی داریم. درحال حاضر اولویت ما سرمربی خارجی است. تصمیم بر این شد تا سرمربی که به ایران می آید تنها یک یا دو کمک با خود بیاورد و دیگر نفرات از مربیان ایرانی باشند.

استیلی اضافه کرد: انتخاب سرمربی بر عهده من و کمیته فنی است. در حال حاضر من با چند گزینه خارجی وارد مذاکره شده ام. در صورت توافق هفته آینده گزینه اصلی معرفی می شود. امیدواریم آرزوی 50 ساله تیم ملی امید در المپیک از بین برود.

او افزود: مشکل اصلی آن است که تیم های باشگاهی بازیکنان خود را کمتر در اختیار تیم ملی امید قرار می دهند. امیدواریم با همکاری بیشتر باشگاه ها و تیم ملی و با یک برنامه ریزی خوب به المپیک برویم.

مدیر تیم ملی امید درباره تمهیدات فدراسیون فوتبال برای بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: بازیکنان برای حضور در بازی های آسیایی باید زیر ۲۳ سال سن داشته باشند اما برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک باید زیر ۲۱ سال باشند.ما برای بازی های آسیایی جاکارتا تصمیم گرفتیم تا تیم زیر ۲۱ سال را اعزام کنیم.این اتفاق تجربه خوبی برای این بازیکنان خواهد بود و به آمادگی آنها کمک می کند. معتقدم اگر می خواهیم به المپیک برسیم باید از همین تیم زیر ۲۱ سال استفاده کنیم. البته درباره این موضوع شنبه به صورت قطعی تصمیم گیری می شود.

استیلی درباره اینکه قرارداد با فدراسیون فوتبال امضا کرده است یا نه اضافه کرد: خیر هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده ام و به طور شفاهی حکم خود را دریافت کردم. اکنون قرارداد سرمربی در اولویت است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره هزینه های تیم ملی امید و این که آیا قراراست اوبه صورت شخصی هزینه های این تیم را بر عهده بگیرد تصریح کرد: تمام هزینه های این تیم برای فدراسیون فوتبال است و من تنها نقشه کمک کننده به تیم را دارم.

استیلی درباره اینکه آیا کی روش در تیم ملی امید نظارت دارد یا خیر خاطرنشان کرد: ما برای کی روش و تیم ملی احترام خاصی قائل هستیم. تیم ملی درگیر جام جهانی است و اگر قرارباشد کی روش کمکی انجام دهد حتما این کار را می کند.

انتهای پیام/

اظهارات استیلی درباره تیم ملی امید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: