خامس: بازی مقابل رئال برای ما حکم انتقام‌گیری ندارد

کدخبر: 2197409

هافبک کلمبیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که تیم او به بازی‌ هفته آینده برابر کهکشانی‌ها به چشم فرصتی برای گرفتن انتقام ناکامی فصل گذشته نگاه نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ را مقابل رئال مادرید قرار داد تا خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی باواریایی ها برای اولین پس از جدایی اش از کهکشانی ها در تابستان سال گذشته برابر هم تیمی های سابقش بایستد.

برای تمام باواریایی ها این بازی بهترین فرصت برای گرفتن انتقام شکست مرحله یک چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان از رئالی ها محسوب می شود و برای خامس هم این بازی فرصتی ایده آل برای انتقام گیری از زین الدین زیدانی که او را نیمکت نشین کرد و در نهایت مسبب خروجش از سانتیاگو برنابئو شد.خامس اما می گوید او و تیمش دنبال انتقام گیری نیستند.

خامس به نشری TZ آلمان گفت: ما به این بازی ها به عنوان فرصتی برای انتقام گیری یا تکرار بازی های فصل گذشته نگاه نمی کنیم. کاری که باید انجام دهیم این است که به دو بازی مان هم مانند دو بازی دیگر در تقویم بازی های این فصل مان نگاه کنیم که بردن شان ما را به فینال می رساند. البته برای نتیجه گرفتن مقابل تیمی مثل رئال مادرید شما باید بهترین بازی ممکن را ارائه کنید. ما باید به توانایی های خودمان ایمان داشته باشیم، خونسرد بمانیم و دو بازی خوب انجام دهیم. کار آسانی پیش رو نداریم چون رئال هر سال تا مراحل پایانی این رقابت ها بالا می رود و خوب می داند که چگونه باید نتیجه بگیرد، البته تاریخ نشان می دهد که بایرن هم می داند چطور باید از پس این بازی ها برآید.

خامس در ادامه درباره پنالتی جنجالی که در بازی قبلی رئال مادرید برابر یوونتوس به این تیم اعطای شد هم گفت: این رئال مادری است. بردن کاری است که این تیم انجام می دهد. آنها می خواهند در تمام بازی های شان پیروز باشد و به همین دلیل تا آخرین دقیقه می جنگند و پاداش تلاش شان را هم گرفتند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: