نمایش جدید فرانسوی‌ها برای فرار از حمله موشکی اخیر به سوریه

فرانسه ۵۰ میلیون یورو به طرح‌های بشردوستانه در سوریه اختصاص می‌دهد

کدخبر: 2196927

فرانسه که اخیرا مناطقی در سوریه را هدف قرار داده است از اختصاص کمک ۵۰ میلیون یورویی به طرح‌های بشردوستانه در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر ریاست جمهوری فرانسه شامگاه دوشنبه اعلام کرد این کشور در مجموع 50 میلیون یورو به طرح های جدید بشردوستانه در سوریه اختصاص می دهد (!) که این مبلغ از طریق حدود بیست سازمان غیردولتی فرانسوی هزینه خواهد شد.

اعطای این بسته کمکی پس از دیدار امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و نمایندگان این سازمان های غیردولتی در کاخ الیزه مورد موافقت قرار گرفت.

یک منبع نزدیک به رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد: "با توجه به اوضاع بحرانی انسانی در سوریه ، رئیس جمهور تصمیم گرفت برنامه ای برای کمک فوری بشردوستانه به میزان 50 میلیون یورو تدوین کند. جلسه امروز برای شناسایی نیازها با همراهی سازمان های غیردولتی مستقر در سوریه بود."

این سازمان ها مامور خواهند شد طرح های ملموس به ویژه در منطقه ادلب، غوطه و در مناطق شمال غربی که به تازگی از اشغال گروه (وهابی صهیونیستی) داعش آزاد شدند، ارائه کنند. بر اساس بررسی های سازمان ملل متحد حدود یک میلیون و دویست هزار آواره در ادلب به سر می برند.

این در حالی است که شنبه شب آمریکا، فرانسه و انگلیس به بهانه حملات شیمیایی ادعایی در دومای سوریه، مناطقی از این کشور را هدف حملات موشکی قرار دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: