در مراسم تقدیر از داوطلبان هلال احمر عنوان شد؛

استفاده هلال احمر ایران از تمامی ابزارها برای کاهش آلام دردمندان

کدخبر: 2196533

رئیس جمعیت هلال احمر، بر آمادگی کامل نیروهای داوطلب هلال احمر برای کمک به حادثه دیدگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اصغر پیوندی در مراسم تقدیر از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در برج میلاد تهران، گفت: نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان بزرگ ترین شبکه بشردوستانه در جهان با بهره‌گیری از ظرفیت ۱۷ میلیون جوان برای کاهش رنج و آلام بشری و بحران‌های گوناگون، فعال است.

وی افزود: اعضای هلال احمر و صلیب سرخ فارغ از مناقشات سیاسی و قومی و نژادی در سوانح و جنگ‌ها فقط به گره گشایی از کار دردمندان می‌اندیشند و اصول بنیادین و جهان شمول این جمعیت، حضور جوانان و داوطلبان و ظرفیت‌های قوی و سازمانی، کمک‌های موثر و به موقع برای امدادرسانی به افراد آسیب دیده را ممکن کرده است.

پیوندی ادامه داد: در جهان کنونی که بحران‌ها و چالش‌های بسیاری وجود دارد، حضور جوانان و داوطلبان با نشاط و ایثارگر که سرمایه‌های جمعیت هلال احمر هستند، منجر به کاهش خطرپذیری در حوادث و بلایا و ترویج صلح خواهد شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر بعد از گذشت ۹۵ سال از تاسیس در ایران همچنان در برابر حوادث آمادگی دارد.

پیوندی ادامه داد: داوطلبان هلال احمر بارها با وقوع حوادث و سوانح مختلف در اقصی نقاط ایران به کمک خواهران و برادران خود شتافتند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر ایران با تکیه بر مفاهیم بشردوستانه برای کاهش آلام تمامی افراد آسیب دیده جهان از تمامی ابزارها و امکانات بهره گرفته است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: