نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

مردمی بودن جمعیت هلال احمر باید حفاظت شود

کدخبر: 2196521

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر حلقه‌ای بین نیازمندان و توانمندان است، گفت: مردمی بودن سرمایه عظیمی در جمعیت هلال احمر است که همواره باید از آن حفاظت شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالحسین معزی در مراسم تقدیر از جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هلال احمر در راستای اصول داوطلبانه و اقداماتی گام برمی دارد که از آموزه های اسلام نشأت می گیرد و این اقدام نشان می دهد که این اهتمام در امور مسلمانان مرز نمی شناسد.

وی با بیان اینکه تفاوتی بین انسانها نیست و هلال احمر در کنار مسلمانان سراسر جهان حضور دارد، افزود: داوطلبان به این معتقدند که انسان مخلوق خداست و این مزیت وجود دارد که خدمات داوطلبانه است، همچنین مردمی بودن هلال احمر سرمایه ای است که همواره باید از آن نگهداری شود.

حجت الاسلام معزی گفت: هلال احمر در تمام حوادث حضور داشته و خداوند شاهد این مسئله است، همچنین این جمعیت حلقه ای بین دست توانمندان و نیازمندان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تأکید کرد: این جمعیت در کنار همه مسلمان ها و انسان ها حضور دارد و این تعهد وجود دارد که تفاوتی بین انسان ها نگذاریم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: