رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی مطرح کرد؛

تداوم حمایت دولت از کالای داخلی حلقه اصلی توسعه تولید کشور

کدخبر: 2196429

فرزانیان، گفت: تقاضای ما از دولت تداوم حمایت از تولیدکننده و کالای داخلی است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، موسی فرزانیان رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی امروز (دوشنبه 27فروردین)، در نشست خبری پنجمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، اظهار کرد: خوشبختانه هدف برگزاری نمایشگاه ها به سمت حمایت از تولیدات داخلی حرکت می کند، همچنین اتحادیه ها هم دنبال توسعه تولید کالای داخلی و حمایت از آن هستند.

وی افزود: بخش قابل توجهی از واردکننده های این صنف، تولیدکننده هم هستند و با توجه به مهیا شدن بستر حمایت از تولید داخل در 2 سال اخیر تعدادی از این افراد بیشتر به سمت تولید تمایل پیدا کرده اند.

این رئیس اتحادیه، تصریح کرد: در دهه 70 به علت مشکلات ارزی موجود در کشور، واردکننده های فعال به سراغ تولید رفتند و دولت هم از این افراد حمایت کرد، اما پس از بهبود شرایط ارز افراد دوباره به واردات پرداختند. تقاضای ما از دولت، تداوم حمایت از تولیدکنندگان و تولید داخلی است.

فرزانیان بیان کرد: تولیدکنندگان باید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه کنند، همچنین حمایت دولت هم باید از محصولات باکیفیت داخلی باشد به این سبب که کالای بی کیفیت تنها موجب تضعیف دیگر تولیدات با کیفیت و سوءاستفاده از مردم خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: