رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

برف و کولاک ۴ استان کشور را در نوردید/ سیل و آب‌گرفتگی در ۱۵ استان

کدخبر: 2195991

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف، کولاک و سیل و آب‌گرفتگی در بسیاری از استان‌های کشور گفت:‌۲۲ دستگاه از مسیر سیلاب و ۱۰۸ خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده است.

مرتضی سلیمی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، در ارتباط با وقوع برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته در کشور اظهار داشت: 4 استان زنجان، قزوین، سمنان و مازندران در این مدت گرفتار برف و کولاک شده که 108 دستگاه خودرو از برف رهاسازی و تعداد زیادی امدادرسانی شده اند.

وی با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی طوفان از 213 فروردین تا کنون گفت: 15 استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی، خوزستان، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، کرمانشاه، فارس، لرستان و یزد متأثر از این حادثه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه 1480 نفر در این زمینه امدادرسانی شده اند گفت: 22 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی و 48 واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

سلیمی گفت: تعداد زیادی چادر، پتو، موکت، نایلون، والر ، فانوس در میان حادثه دیدگان توزیع و عملیات امدادی در استان های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: