سرلشکر جعفری:

تلاش دشمن برای آسیب به انقلاب در ۴۰ سالگی/ باید مسائل را حل کنیم

کدخبر: 2195871

فرمانده کل سپاه گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و در کنار آن، شاهد موفقیت های انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه صبح امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب اظهارداشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در این زمان دشمنان همه بسیج شده اند برای ایجاد یاس و نا امیدی، اما پیروزی های متعددی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته، شاهد شکست کامل داعش و شکست توطئه دشمنان برای مقابله با مقاومت اسلامی بودیم، دشمنان از درون اسلام تکفیری ها را شکل داده و تجهیز کردند تا به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت لطمه بزنند اما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، شکست خوردند.

سردار جعفری ریشه پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در منطقه را در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و در کنار آن، شاهد موفقیت های انقلاب اسلامی هستیم البته در داخل کشور مسائلی وجود دارد که باید آنها را حل کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: بسیج همواره در آبادانی ایران تلاش کرده و نقش بسیار مهمی را در همه ابعاد بازی می کند.

ادامه دارد......

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: