مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» روی آنتن افق

کدخبر: 2186107

«شما که غریبه نیستید» مجموعه مستندی است که به افراد شاخص جامعه و پشت صحنه زندگی آنها و همراهی با آنها و خانواده این افراد می پردازد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در هر قسمت از این مجموعه یک شاهد حضور یک چهره خواهیم بود، شخصیت هایی از بین بازیگران مشهور سینما و تلویزیون، مجریان شاخص شبکه های مختلف، پیشکسوتان عرصه های گوناگون و دیگر نامداران ایرانی در سطح ملی و بین المللی در این مجموعه معرفی خواهند شد.

در یک قسمت از این مستند به زندگی شخصی و حرفه ای جواد انصافی اشاره می شود؛ بازیگر و کارگردان ایرانی که مردم ایران بیشتر با نام عَبدُلی او را می شناسند. عبدلی نام شخصیتی است که وی از اواخر دهه شصت، در نمایش های تلویزیونی آن را بازی کرده است. آدم آهنی و زن بدلی تجربیات سینمایی او هستند و در تلویزیون هم نقش آفرینی در سریال های مختلفی از جمله اشک ها و لبخندها، میوه ممنوعه، شهر باران، متل جهان، اشتباه در اشتباه و حسام الدوله را در کارنامه کار او می توان دید. تهیه کنندگی «شما که غریبه نیستید» را عبدالله حاجی محمدی بر عهده دارد که همزمان با نوروز 97 در 13 قسمت روی آنتن خواهد رفت. این مجموعه مستند هر روز ساعت 19:00 و تکرار آن همان شب ساعت 23:00 از شبکه افق پخش می شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: