مشخص شدن حریفان نمایندگان کوراش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

کدخبر: 2183192

با انجام آیین قرعه‌کشی رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابت های کوراش قهرمانی قاره کهن در شرایطی طی روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه به میزبانی هندوستان برگزار می شود که 15 کوراش کار کشورمان در دو بخش مردان و زنان در این رقابت ها به میدان می روند.

برنامه مبارزات نمایندگان کشورمان در این رقابت ها بدین شرح است:

بخش مردان وزن 66- کیلوگرم بهزاد وحدانی در دور اول به مصاف حریف ازبک می رود و در صورت پیروزی با برنده چین تایپه و کره جنوبی پیکار خواهد کرد. جعفر فیروزآبادی نیز در گام نخست حریفی از ازبکستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه هند و چین تایپه می رود. در این وزن 16 ورزشکار حضور دارند.

وزن 81- کیلوگرم در دوئل 15 نفره این وزن، الیاس علی اکبری حریفی از کره را پیش رو دارد و سپس به مصاف نماینده کشور میزبان می رود. امید تیزتک نیز برابر نماینده سریلانکا به میدان می رود و در ادامه به مصاف برنده پیکار چین تایپه و هندوستان خواهد رفت.

وزن 90- کیلوگرم محمد ملک محمدی پس از استراحت در گام نخست به مصاف حریف ازبک خواهد رفت و قاسم احدی که در گام نخست استراحت دارد برابر کوراش کار ترکنستان به میدان می رود. در این وزن 10 ورزشکار حضور دارند.

وزن 90+ کیلوگرم در جدول هفت نفره این وزن، محمد علی اکبری در صورت پیروزی برابر نماینده کشور میزبان در گام دوم به مصاف حریفی از چین تایپه می رود و جعفر پهلوانی ابتدا حریفی از افغانستان را پیش رو دارد و در ادامه برابر برنده هند و چین تایپه به میدان خواهد رفت.

بخش زنان وزن 52- کیلوگرم در این وزن 10 کوراش کار حضور دارند و طاهره آذرپیوند، نماینده کشورمان در این وزن به ترتیب به مصاف حریفانی از چین تایپه و کشور میزبان می رود. فاطمه شبانی نیز ابتدا نماینده ازبکستان را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف حریفی از کشور میزبان خواهد رفت.

وزن 63- کیلوگرم در جدول 10 نفره این وزن زهرا نادری با قرعه استراحت روبه روست و سپس حریفی از چین تایپه را پیش رو دارد. آذر کولیوند نیز ابتدا برابر حریفی از ازبکستان به میدان می رود و سپس با کوراش کار چین تایپه پیکار خواهد کرد.

وزن 70- کیلوگرم مهتاب باغچقی در جدول شش نفره این وزن حریفی از کشور میزبان را پیش رو دارد و نماینده ازبکستان حریف وی در دور دوم خواهد بود.

وزن 78- کیلوگرم زهرا باقری و لیلا چغلوند در گام نخست هر دو حریفانی از کشور میزبان را پیش رو دارند و در ادامه به مصاف برنده پیکار نمایندگان چین تایپه و ازبکستان می روند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: