وداع با درگذشتگان علمی ۹۶؛

سال خاموشی ذهن های زیبا/ دریا و آسمان آرامگاه درگذشتگان دانشگاهی

کدخبر: 2183077

سال ۹۶ برای دانشگاهیان سالی غم بار بود. سالی که ذهن زیبای مریم میرزاخانی خاموش شد و تعدادی از دانشگاهیان در دریای آتش سانچی و آسمان یاسوج، زندگی فانی را وداع گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سال ۹۶ یکی از غم بارترین سال ها برای جهان علم بود. درگذشت مریم میرزاخانی و علیرضا یلدا، پرواز بی بازگشت دانشجویان و اساتید در هواپیمای تهران یاسوج و حوادث مرگباری که جان دانشجویان را گرفت، تنها گوشه ای از این اتفاقات غم بار بود.

سرطان نابغه ریاضی ایرانی را از جهان گرفت

مریم میرزاخانی، نابغه ریاضی جهان بعد از دست و پنجه نرم کردن با سرطان شنبه ۲۴ تیر ۹۶ در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

مریم میرزاخانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران، استاد دانشگاه استنفورد، در سال‌های ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ (سال سوم و چهارم دبیرستان) از دبیرستان فرزانگان تهران موفق به کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ کنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت. سال بعد یعنی ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی کانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبه اول طلای جهانی را به دست آورد.

میرزاخانی در سال ۱۹۹۹ میلادی موفق شد راه‌حلی برای یک مشکل ریاضی پیدا کند. ریاضیدانان مدت‌های طولانی بود که به دنبال یافتن راه عملی برای محاسبه حجم رمزهای جایگزین فرم‌های هندسی هذلولی بوده‌اند و در این میان مریم میرزاخانی جوان در دانشگاه پرینستون نشان داد که با استفاده از ریاضیات شاید بتوان بهترین راه را به سوی دست یافتن راه‌حلی روشن در اختیار داشت.

میرزاخانی توانست معمای ابعاد گوناگون فرم‌های غیر طبیعی هندسی را حل کند. در صورتی که جهان از قاعده هندسه هذلولی تبعیت کند، ابتکار وی به تعریف شکل و حجم دقیق جهان کمک خواهد کرد.

دکتر مریم میرزاخانی، استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد نخستین بانوی ریاضی‌دان تاریخ لقب گرفت که توانست مدال فیلدز، معتبرترین جایزه دنیای ریاضیات را از آن خود کند. مدال فیلدز، بالاترین نشان علمی رشته ریاضیات است که به دانشمندان برگزیده زیر ۴۰ سال اهدا می‌شود و از آن به نوبل ریاضیات نیز تعبیر می‌شود.

همسر وی جان وندراک، از پژوهشگران آی‌بی‌ام است و یک فرزند به نام آناهیتا دارد.

پروفسور یلدا در شب یلدا نقاب در خاک کشید

شامگاه سی‌ام آذرماه استاد دکتر علیرضا یلدا، چهره ماندگار پزشکی ایران و استاد عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل عارضه قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد. پروفسور علیرضا یلدا متولد سال ۱۳۰۹ بود و در شب یلدای ۱۳۹۶ در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

وی پس از گذراندن تحصیلات مقدماتی در زادگاه خود تهران، وارد دانشگاه تهران شد و پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی در سال ۱۳۳۶، دوره تحصیلی بیماریهای عفونی را طی کرد و پس از مدتی به مرتبه استادی رسید. وی در نخستین همایش چهره‌های ماندگار ۱۳۸۱ به عنوان چهره ماندگار در رشته پزشکی (بیماریهای عفونی) معرفی شد.

از سال ۸۸ هر ساله به افتخار پروفسور یلدا و همچنین کوششهای وی در زمینه‌های بیماری‌های عفونی جایزه‌ای به بهترین پزشکان این زمینه با نام جایزه پروفسور یلدا داده می‌شود.

وقتی آسمان و دریا دانشجویان و استادان را در آغوش کشیدند

در پی حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در ۲۹ بهمن ۹۶ که در آن ۶۶ نفر از هموطنان درگذشتند، تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید علوم پزشکی هم در کنار آنها دارفانی را وداع گفتند.

علیرضا جامه ای دانشجوی کارشناسی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عبدالرضا کردی روانشناس و استاد مهمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر شاپور یاری پور عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه همسر و فرزندان، فاطمه دالوند دانشجوی پزشکی ورودی ۹۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مژگان نظری دانشجوی دکتری فیزیولژوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سکینه کاظمی دانشجوی ارشد پرستاری و پرستار بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، همسر و پسران دکتر دانشی جراح مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران در این هواپیما حضور داشتند.

پس از وقوع حادثه برای نفتکش ایرانی «سانچی» و جان باختن پرسنل این نفتکش، سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در میان این پرسنل بودند.

سجاد عبداللهی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارک اهل شهرستان ممسنی استان فارس و متولد سال ۱۳۷۴ بود و مشغول گذراندن طرح کارورزی خود در نفتکش سانچی بود. سعید دهقانی و پوریا عیدی پور هر دو دانشجوی دانشگاه آزاد واحد علوم دریایی واحد خارک از سرنشینان کشتی نفتکش ایرانی بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند.

حوزوی ها داغدار اساتید

آیت الله محی الدین حائری شیرازی سرانجام پس از تحمل یک دوره بیماری ظهر چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ (۱ ربیع الثانی ۱۴۳۹ قمری) پس از ۸۰ سال زندگی درگذشت. این استاد اخلاق در حوزه های علمیه کل کشور، شهر مقدس قم و استان فارس به تدریس نیز پرداخته بود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروج از اساتید حوزه و علمای شهر همدان پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی، دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت. وی سال‌های متمادی در حوزه علمیه همدان مشغول به تحصیل و تدریس بود و از محضر آیت الله آخوند همدانی بهره برد و مدتی نیز مدیریت حوزه علمیه آیت الله آخوند همدانی را بر عهده داشت.

آیت‌الله سید حسن آقامیری از علمای برجسته دزفولی که در حوزه‌های علمیه به تدریس علوم دینی می‌پرداخت بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

آیت الله راستی کاشانی از اساتید حوزه علمیه قم و از اعضای قدیمی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پس از مدت‌ها تحمل بیماری به دیار باقی شتافت. این استاد برجسته حوزه علمیه قم از یاران دیرین امام خمینی(ره) و نماینده ایشان در شورای عالی حوزه‌های علمیه در سال‌های اول انقلاب و نماینده مردم تهران در دوره اول و دوم مجلس خبرگان رهبری بود.

آیت‌الله شیخ ابوالفضل سلیمی زنجانی از علمای برجسته شهر زنجان و از موسسان حوزه علمیه خواهران این شهر در سن ۹۳ سالگی درگذشت. وی دروس مقدماتی حوزه را در زنجان گذرانده و سپس، به مدت ۲۰ بیست سال در مدارس حوزه‌علمیه قم مشغول به تحصیل شد و قریب به ۴۵ سال در مدارس حوزه‌علمیه زنجان مشغول به تدریس و تربیت طلاب جوان شد.

آیت‌الله سید مهدی ابن الرضا(ره) خوانساری رئیس حوزه علمیه خوانسار دار فانی را در سن ۸۲ سالگی وداع گفت. وی عمر پر برکت خود را صرف خدمت به حوزه های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و خدمات ارزنده اجتماعی کرد و آثار گرانسنگی از خود به یادگار گذاشت.

استادان و مدیران دانشگاهی که در ۹۶ درگذشتند

دکتر جواد کرمانی پزشک مشهور و بانی تاسیس خوابگاه دکتر کرمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که در سال ۱۳۴۰ تحصیلات تخصصی خود را با رتبه ممتاز در رشته رادیولوژی به اتمام رساند امسال درگذشت.

احداث خوابگاه برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، احداث هنرستان صنعتی کار و دانش پسرانه، احداث دو دبستان در استان گلستان و منطقه دولت آباد اصفهان و احداث مرکز دیالیز بیمارستان علی اصغر و احداث کلیینک پزشکی در شهر بم از دیگر فعالیت های خیرخواهانه این خیّر بود.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل جمشیدی معاون فرهنگی دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی کاشان و از اساتید گروه معارف این دانشگاه در اثر بیماری نارسایی کبدی در بیمارستان بستری شد و پس از تحمل رنج بیماری در سن ۴۳ سالگی به دیار باقی شتافت.

کبری پورصفر رئیس اداره فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بر اثر خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شده بود به دلیل مرگ مغزی درگذشت.

دکتر کامبیز یزدان پناه عضو هیات علمی و فوق تخصص گوارش و کبد دانشگاه علوم پزشکی کردستان به دنبال تحمل یک دوره بیماری سرطان در سن ۵۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. وی از اعضای هیات امنای دانشگاه کردستان بود.

دکتر رضا برادران استاد بیماری های کودکان دانشگاه علوم پزشکی تبریز درگذشت. این استاد و چهره ماندگار جزء اولین دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه تبریز بود.

دکتر زهرا چیت سازیان عضو هیات علمی و فوق تخصص کلیه دانشگاه علوم پزشکی کاشان درگذشت. وی به دلیل مشکلاتی که در اثر بارداری برای او ایجاد شد در بیمارستان بستری و سرانجام پزشکان ناچار شدند ختم بارداری را برای وی تجویز کنند. این عضو هیات علمی به دلیل نارسایی تنفسی پس از عمل جراحی جان خود را از دست داد.

دکتر علیرضا مبارکی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درگذشت.

دکتر محمدمهدی اصفهانی پژوهشگر برجسته حوزه قرآن و طب وزارت بهداشت‏ همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) دار فانی را وداع گفت. استاد اصفهانی، رئیس «مرکز تحقیقات قرآن، حدیث و سلامت» دانشگاه علوم پزشکی تهران و چهره برگزیده قرآنی وزارت بهداشت بود. وی به دنبال بیماری گوارشی در حالت کما به سر می‌برد و پس از آن دارفانی را وداع گفت.

محمدمهدی اصفهانی، دارای دکتری علوم تندرستی، فوق لیسانس علوم بهداشتی در تغذیه، لیسانس علوم تغذیه و شیمی مواد غذایی و گواهینامه طب شرقی و اسلامی بود.

تقی وحیدیان کامیار استاد پیشکسوت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد درگذشت.

عباسعلی نورا عضو هیات علمی دانشگاه آزاد درگذشت. وی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، عضو هیات علمی واحد تهران شمال و رئیس اسبق واحد زاهدان دانشگاه آزاد اسلامی بود.

سیدعزت‌الله عراقی استاد بازنشسته دانشکده حقوق دانشگاه تهران و متخصص در حوزه حقوق کار پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت. مرحوم عراقی سال ۱۳۱۹ در کرمان متولد شد و سال ۱۳۴۹ پس از بازگشت از فرانسه در دانشگاه تهران به تدریس پرداخت. کتاب «حقوق بین‌المللی کار» این استاد برنده دوره هفتم کتاب سال جمهوری اسلامی شد.

منوچهر صبوری استاد بازنشسته جامعه‌شناسی دانشگاه تهران و مترجم و مولف کتاب‌های حوزه جامعه شناسی سیاسی درگذشت. وی نشان علمی غلامحسین صدیقی را به عنوان مترجم برتر علوم اجتماعی دریافت کرده بود.

دکتر مهدی بیگدلی ، استاد پیشکسوت گروه روانپزشکی و استاد پیشکسوت در حوزه اعصاب و روان دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اثر بیماری سرطان خون، دار فانی را وداع گفت. دکتر بیگدلی در سال ۱۳۱۴ در شهرستان قم متولد شد و در سال ۱۳۳۸ فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران شد و پس از فراغت از تحصیلات به عضویت هیأت علمی دانشگاه درآمد. در طول جنگ تحمیلی، بارها به جبهه های دفاع مقدس شتافت و در خدمت رزمندگان اسلام بود.

مهدی برنجکوب، عضو هیات علمی و معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان درگذشت. وی استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه بود.

دکتر سوسن افقه، استاد گروه روانپزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درگذشت. وی در سال ۶۷ در رشته پزشکی و در سال ۷۱ تخصص روانپزشکی را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اخذ کرد و از سال ۷۷ تا ۹۶ در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بود.

آرمین رهبین، مدرس دانشگاه و مدیر گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز در سانحه رانندگی جاده شیراز - همدان جان خود را از دست داد. وی دانش آموخته رشته تئاتر در مقطع فوق لیسانس و متولد ۱۳۵۱ بود. رهبین از سال ۷۲ با بازیگری و کارگردانی آغاز کرد و عضو کانون کارگردانان تئاتر ایران بود.

مهدی رهبری، دانشیار دانشگاه مازندران خودکشی کرد. خلاق میرنیا رئیس دانشگاه مازندران گفت: علت مرگ یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه خودکشی به دلایل شخصی و خانوادگی بوده است. جسد این استاد دانشگاه ۸ روز پس از خودکشی کشف شد. متوفی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه مازندران بود.

درگذشت ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه تهران ، ژاله امین الصحه عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی، محمدعلی آزاده عضو هیات علمی پردیس دانشکده های فنی، غلامرضاشهریار حشمتی عضو هیات علمی پردیس دانشکده های فنی، حمزه ساجدی صبا عضو هیات علمی موسسه دهخدا، ولی اله شکرزاده عضو هیات علمی پردیس دانشکده های فنی، پوراندخت عطایی عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی، عباس کبرائیان عضو هیات علمی، حسین کوکانی عضو هیات علمی دانشکده الهیات، دولت نیک منش و سیده رقیه یثربی اعضای هیات علمی دانشکده تربیت بدنی در سال ۹۶ درگذشتند. دانشجویانی که در ۹۶ دیگر رنگ کلاس را ندیدند

نازیلا هاشملو دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد ایمنی شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به دلیل تصادف جان خود را از دست داد. این دانشجو اهل استان البرز و دانشجوی پردیس بین‌الملل علوم پزشکی بیرجند بود که به همراه یکی از دوستان خود سرنشین یک خودرو بودند. این حادثه به دلیل بی احتیاطی راننده و سرعت زیاد در اطراف شهر بیرجند اتفاق افتاد.

سمیه کریمی رزیدنت سال دوم روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر اثر ایست قلبی درگذشت. این دانشجوی اهل کردستان به همراه همسرش در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحصیل می‌کرد و پس از اینکه در منزل دچار ایست قلبی شد پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

علیرضا عبد یزدان دانشجوی رشته گفتار درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دلیل سانحه رانندگی درگذشت. این دانشجوی فعال فرهنگی علاوه بر مسئولیت تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان، عضو شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود که در سانحه رانندگی در حوالی کتابخانه مرکزی دانشگاه به شدت مصدوم و به کمای مغزی فرو رفت و سرانجام درگذشت.

نسیم ناصری دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم تشریحی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به علت تصادف جان خود را از دست داد.

نسیم ناطق دانشجوی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درگذشت. این دانشجو ورودی سال ۹۲ رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

غزوان خضیر عباس القصیر دانشجوی ترم دو رشته پزشکی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان که مسافر اتوبوس تهران به گنبد بود متاسفانه به دلیل واژگونی اتوبوس تهران به گنبد؛ جان خود را از دست داد. در این حادثه که در شب یکشنبه ۱۴ آبان ماه در منطقه دو گل سواد کوه استان مازندران رخ داد، ۱۵ نفر جان باختند و ۲۲ نفر مصدوم شدند.

محمدرضا قربان زاده ، دانشجوی ترم یک رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران به دلیل ایست قلبی در استخر درگذشت. وی دانشجوی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اهل شهرستان مشهد بود. این دانشجو در هنگام شنا در استخر دانشگاه آزاد مازندران به یکباره ناپدید شد و پیکرش پس از چند دقیقه در کف استخر پیدا شد و اقدامات پزشکی برای نجات این دانشجوی جوان توسط اورژانس و پزشکان بیمارستان بی‌نتیجه بود.

بهار مهربان دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و انترن بخش اطفال در حال کشیک در بیمارستان دچار کاهش سطح هوشیاری شده و در بخش ICU بیمارستان امام علی(ع) بستری شد اما پس از چند روز درگذشت.

فاطمه شیخیانی دانشجوی رشته بهداشت عمومی دانشکده علوم پزشکی اسفراین و اهل بوشهر به علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت. این دانشجو با اطلاع به اورژانس از خوابگاه به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسفراین اعزام و بعد از معاینات پزشکی به علت نیاز به جراحی به بجنورد اعزام شد که متاسفانه به علت عارضه مغزی قبل از انجام عمل جراحی جان خود را از دست داد. طبق اعلام نظر پزشک قانونی استان، علت فوت بیماری عروق قاعده مغز تشخیص داده شد.

زهره قاسمی دانشجوی سال نهم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بر اثر ایست قلبی ناشی از گاز گرفتگی با مونوکسید کربن در حمام خوابگاه درگذشت. طبق اعلام پزشکی قانونی این دانشجو به علت خفگی به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسید کربن (CO) به دلیل خرابی وسایل خوابگاه جان خود را از دست داد. این دانشجو اهل روستای قلعه بهمن شهرستان بوئین میاندشت استان اصفهان بود که در آنجا تشییع و خاکسپاری شد.

محمد آقاجانی دانشجوی فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی بابل درگذشت. این دانشجو در سال چهارم رشته فیزیوتراپی تحصیل می کرد.

فاطمه مصون دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یزد بر اثر سانحه رانندگی درگذشت. این دانشجوی رشته دندانپزشکی ورودی ۹۴ دانشگاه علوم پزشکی یزد که همراه سرنشین دیگر یک خودرو در اولین روز شروع دانشگاه عازم یزد بودند بر اثر انحراف خودرو در مسیر دانشگاه بین الملل به یزد جان خود را از دست دادند.

علیرضا میرزاپور رزیدنت سال سوم رشته بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی گیلا به دنبال ایست قلبی تنفسی در بیمارستان پورسینای رشت درگذشت.

فرید اعلمی آل آقا دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درگذشت.

محسن خدایاری دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی به علت مرگ مغزی روحش به رحمت الهی پیوست. وی فرزند شهید علی خدایاری و از جمله دانشجویان فعال فرهنگی، نفر اول کنکور سهمیه شهدا در کشور و رتبه ۱۸۸ کنکور سراسری و سردبیر و مدیر مسئول نشریه سنگ صبور بود.

رضا مهاجر دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان درگذشت.

علی رزمیان فر دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان درگذشت.

سیمین خوبی زاده دانشجوی ترم ۹ رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سانحه رانندگی درگذشت.

صفدر جباری دانشجوی رشته فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در اثر واژگونی آمبولانس درگذشت. این دانشجوی اهل شاهرود بر اثر حادثه واژگونی یک دستگاه آمبولانس امدادی در میامی که بعد از اتمام ماموریت در حال برگشت به پایگاه بود، جان باخت.

احمدرضا صدقیان دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان پس ازتحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت. این دانشجوی اهل قمصر ورودی رشته پزشکی مهر ۹۲ بود.

محمدهادی محمدی دانشجوی رشته رادیولوژی ورودی سال ۹۳ دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

زینب زینلی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به علت ایست قلبی تنفسی در هنگام خواب دارفانی را وداع گفت. مسئولین خوابگاه پس از دریافت گزارش های اولیه درخصوص بسته بودن درب اتاق و عدم خروج از آن، با حضور در اتاق با پیکر بی جان این دانشجو روبرو شدند و در نهایت اقدامات اورژانس نیز موثر واقع نشد.

زیبا رزمجو دانشجوی رشته رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران به قتل رسید. بنا بر اعلام پلیس آگاهی تهران جوانی ۲۳ ساله به عنوان نامزد این دانشجو اعتراف کرده است به دلیل مشاجره لفظی، متوفی را خفه کرده و جنازه را در جاده شهریار رها کرده است.

درگذشت ۱۶ دانشجوی دانشگاه تهران : حسین اسماعیل پور، علیرضا اشرف زاده، حامد پوربخش، دانیال جعفری، احمد انواری، آرین رحیمی، میثم سالاری نسب، هادی دوست محمدی، مهرداد شکوهی، علی یوسفی کیا، علی ماندگار، مسعود محمدی پیام، اسماعیل صابریان، علی صادق نژاد، مریم عامری و سید کیومرث عظیمی از دانشجویان متوفی این دانشگاه در سال ۹۶ بودند.

خودکشی یک دانشجو در سال ۹۶ : یک دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی خودکشی کرد. این دانشجوی پسر با پرتاب خود از ساختمان دانشکده حقوق خودکشی کرده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: