کولیوند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت اصلی کمیسیون شوراها در سال ۹۷ اصلاح قانون جامع انتخابات است

کدخبر: 2183068

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اولویت‌های اصلی کمیسیون متبوع خود در سال ۹۷ را تبیین کرد.

محمدجواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اولویت های اصلی این کمیسیون در سال 97، اظهار کرد: اصلاح قانون جامع انتخابات، اولویت اصلی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در سال جدید است.

وی با اشاره به اینکه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرایط جدا و ویژه ای دارد و آنان خودشان باید در این زمینه قانون نویسی کنند، ادامه داد: اما قانون انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا برعهده مجلس است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سیاست های کلی برای انتخابات را ابلاغ کرده اند، لازم است این سیاست ها را با قوانین انتخاباتی خود تطبیق دهیم و هرجا که لازم است اصلاحات را انجام دهیم.

کولیوند با بیان اینکه یکی از اشکالات اساسی قانون فعلی انتخابات ما نحوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نحوه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ما وحدت رویه ندارد و از سوی دیگر منابعی که آنان برای تبلیغات هزینه می کنند، آنطور که باید و شاید شفاف نیست و باید مشخص شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: