۱۸۵ بازی و سرگرمی برای کودکان/ برطرف کردن مشکلات از طریق بازی

کدخبر: 2183044

کتاب «نخستین بازی‌های شاد و کودکانه» دربردانده ۱۸۵ بازی و سرگرمی برای کودکان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «نخستین بازی های شاد و کودکانه» اثر آلموت بارتل با ترجمه لیلا لفظی از سوی نشر ذکر منتشر شد.

این کتاب دارای 185 بازی و سرگرمی برای بچه های سه ماهه تا سه ساله به همراه روش های و راهنمایی های مفید در ایجاد انگیزه برای خردسالان است که در 120 صفحه منتشر شده است.

آلموت بارتل مربی علوم تربیتی و نیوسنده موفقی است. وی آثار بی شماری در زمینه های مختلف از جمله سرگرمی های کودکان؛ توصیه و مشاوره برای والدین و کتاب های تخصصی علوم تربیتی و آموزشی نگاشته که هم اکنون به 30 زبان ترجمه شده است. او در جنوب مونیخ زندگی می کند.

اوقات بی نظیری برای بچه ها و والدین شان وجود دارد که بتوانند همدیگر را در آغوش بگیرند، نوازش کنند، با تمام وجود بخندند و لذت ببرند. ایده ها و بازی های جالب و متعددی وجود دارد که می توان به کمک آنها لبخند به لبان کودک آورد، حواس پنج گانه او را تحت تاثیر قرار داد و کاری کرد که او بتواند دنیای اطرافش را کشف و شناسایی کند.

نویسنده در این کتاب تعداد بی شماری ایده های بکر و خلاق برای بازی با کودک ارائه می دهد که والدین و. خواهر و برادرهای بزرگتر بدون در نظر گرفتن تدارکات خاصی می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

در این کتاب والدین متوجه می شوند که برخی از مشکلات چه آسان و به شیوه بازی و سرگرمی حل می شود.

کتاب «نخستین بازی های شاد و کودکانه» که در دسته پرورش و تربیت کودک قرار می گیرد با قیمت 7 هزار تومان روانه کتابفروشی ها شده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: