کامران قدکچیان در گفتگو با مهر:

«قصیده ای برای کارون» را اردیبهشت می سازم/ ضبط در اهواز و ترکیه

کدخبر: 2183040

کامران قدکچیان قصد دارد فیلم جدیدش را با نام «قصیده ای برای کارون» در اردیبهشت ماه بسازد که بخش هایی از آن در اهواز و بخشی دیگر در ترکیه روایت می شود.

کامران قدکچیان کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فیلم سینمایی «قصیده ای برای کارون» که به تازگی مجوز ساخت دریافت کرده است، گفت: قرار است ما پس از تعطیلات نوروز درباره حضور بازیگران و عوامل در این فیلم به نتیجه برسیم.

به گفته وی، «قصیده ای برای کارون» درباره یک مساله روزمره اجتماعی در بستری عاشقانه است.

وی افزود: باید پس از تعطیلات نوروز ببینیم که وضعیت بازیگران به چه صورت است و آیا فرصت حضور در این اثر را دارند یا نه. ما این آمادگی را داریم تا هر زمان که عوامل و ترکیب بازیگران سامان پیدا کرد فیلم را کلید بزنیم از همین رو فکر می کنم در اردیبهشت ماه بتوانیم «قصیده ای برای کارون» را جلوی دوربین ببریم.

به گفته قدکچیان، قرار است بخش هایی از این اثر در اهواز و بخش هایی در ترکیه فیلمبرداری شود.

این کارگردان در پایان با اشاره به همکاری با محمدعلی اسلامی به عنوان تهیه کننده و حمید ابراهیمی به عنوان نویسنده عنوان کرد: محمدعلی اسلامی از تهیه کنندگان با سابقه تلویزیون است و این فیلمنامه به نویسندگی حمید ابراهیمی از سوی محمدعلی اسلامی به من پیشنهاد شد، سپس ما سه نفر جلسه ای با هم تشکیل داده و فیلمنامه را بازنویسی کردیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: