خدمات ویژه سازمان اوقاف به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نوروز ۹۷

کدخبر: 2183029

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از خدمت‌رسانی ویژه سازمان اوقاف به مردم مناطق محروم و زلزله‌زده کرمانشاه در راستای اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی با تبریک فرارسیدن سال نو به مردم اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای طرح آرامش بهاری برنامه‌های ویژه و گسترده‌ای جهت خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم و زلزله‌زده در دست اجرا دارد.

وی افزود: این سازمان اخیرا طرح مهر تندرستی و دست‌های مهربانی را براساس نیت واقفان اجرا کرده اما تلاش ما بر استمرار این طرح در مناطق محروم و زلزله‌زده است و بر همین اساس می‌کوشیم بسته‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و معیشتی ویژه‌ای را در این مناطق توزیع کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: برنامه‌ریزی ویژه‌ای از روزهای قبل جهت اجرای این مهم در کنار اجرای طرح آرامش بهاری صورت گرفته و می‌کوشیم رهرو اهل بیت (ع) در راستای حمایت از مردم محروم باشیم البته از محل نیت واقفان و موقوفه‌ای خاص و همچنین کمک خیرین این اقدامات اجرایی خواهد شد.

شرفخانی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم ضمن حفظ کرامت عزیزان مناطق محروم و زلزله زده خدمات بیشتری را به این افراد علاوه بر خدمات گسترده طرح آرامش بهاری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های مذکور توسط سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی صورت می‌گیرد و سازمان اوقاف بنا ندارد این کار را با هیاهو و تبلیغ انجام دهد، چراکه معتقدیم این اقدامات خیر باید غیر علنی باشد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: