جاده‌های برفی و بارانی و توصیه راهور به مسافران نوروزی

کدخبر: 2180569

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌ها توصیه کرد که مسافران آغاز سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی به خصوص ۲۸ اسفند موکول نکنند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای مرند-جلفا و تبریز-مرند در استان آذربایجان شرقی، اردبیل-سراب در استان اردبیل و ارتفاعات هراز هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، با اشاره به بارش باران در برخی از استان‌ها اظهار کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و محورهای خوی-ماکو در استان آذربایجان غربی، گرمی-بیله‌سوار،‌ اردبیل ـ آستارا در استان اردبیل، بجنورد-آش‌خانه در استان خراسان شمالی،‌ قزوین-زنجان در استان قزوین،‌ ملایر-بروجرد در استان همدان و رشت‌-لاهیجان در استان گیلان بارش باران دیده می‌شود.

وی همچنین از مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان در محورهای ساری-کیاسر و محدوده هزار چم در محور کرج-چالوس خبر داد.

سرهنگ رحمانی در مورد ترافیک ورودی تهران نیز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج از پل شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه تا کلاک و گرمدره سنگین است. همچنین ترافیک ورودی تهران در محورهای پاکدشت-تهران و شهریار-تهران نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن راه‌ها رانندگان حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی همچنین تاکید کرد: توصیه موکد ما این است که هموطنان آغاز سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی سال به خصوص ۲۸ اسفند موکول نکنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: