آموزش و سلامت روان کودکان ایرانی نیازمند ۱۰ تغییر است

کدخبر: 2179565

دبیر علمی همایش آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان گفت: آموزش و سلامت روان کودک در عصر تکنولوژی، نیازمند سازماندهی مسائل مختلف در سیاست‌های یکپارچه در زمینه مراقبت و رشد کودکان خردسال، سیاست‌های پیشگیری و مراقبت از کودکان است.

منصوره کریم زاده در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: نخسنین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملّی آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان طی 29 الی 30 خرداد در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود.

کریم زاده افزود: این کنگره با سه محور اصلی (سیاست گذاری، آموزش و سلامت) و با هدف بهبود و ارتقای کیفیت و توسعه برنامه های آموزشی، تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه آموزش و پرورش کودکان پیش از دبستان، تعالی بخشیدن به گروه کودکان پیش دبستانی متناسب با استانداردهای بین المللی و ... برگزار می شود.

رئیس دبیرخانه دائمی همایش آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان تصریح کرد: آموزش و سلامت روان کودک در عصر تکنولوژی با همه تجربه های کسب شده، نیازمند سازماندهی مسائل مختلف در سیاست های یکپارچه در زمینه مراقبت و رشد کودکان خردسال، سیاست های پیشگیری و مراقبت از کودکان نیازمند به حمایت ویژه، حقوق کودک، استانداردهای آموزشی، آموزش خودمراقبتی، مهارت های زندگی، نقش رسانه بر تربیت و رشد کودکان، محیط زندگی ایمن است.

کریم زاده در ادامه عنوان کرد: این همایش به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاست گذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، مربیان، متخصصان و علاقه مندان مباحث کودک، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، ارائه یافته های پژوهشی نوین در زمینه آموزش، سلامت، رسانه در تربیت کودکان را فراهم سازد.

دبیر علمی همایش آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان تصریح کرد: مهلت ارسال چکیده مبسوط مقالات تا تاریخ 10 اردیبهشت 97 است.

کریم زاده خاطرنشان کرد: این همایش با مشارکت دانشگاه علوم بهزیستی و انجمن علمی کودکان پیش دبستانی و همکاری سازمان نظام روانشناسی، سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد. علاقمندان برای اطلاعات تکمیلی به سایت کنگره به آدرس http://www.eche1.ir مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: