سقوط پدیده، سهمیه صعود لیگ دسته یک را افزایش نمی‌دهد

کدخبر: 2179337

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید در صورت محکوم شدن پدیده به سقوط به لیگ دسته یک، سهمیه صعود تیم‌های لیگ یکی همان دو تیم باقی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، پس از حل نشدن ماجرای طلب پراهیچ از باشگاه پدیده، فیفا با ارسال نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرد که باشگاه پدیده تا ۲۸ اسفندماه فرصت دارد تا طلب این بازیکن را بدهد. با توجه به این که فیفا از باشگاه پدیده یک بار به خاطر عدم پرداخت مطالبات کنزوویچ، ۶ امتیاز کسر کرد، اگر پدیده‌ای‌ها این بار در پرداخت مطالبات پراهیچ کوتاهی کنند احتمال سقوط آن‌ها به لیگ دسته یک بسیار زیاد است.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا با سقوط مستقیم باشگاه پدیده با حکم فیفا به لیگ دسته یک، سهمیه صعود لیگ یکی‌ها به لیگ برتر به سه تیم افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: اگر پدیده محکوم به سقوط به لیگ پایین‌تر شود باز هم سهمیه صعود لیگ یکی‌ها دو تیم باقی می‌ماند. این اتفاق مانند این است که یک تیم از رقابت‌ها انصراف دهد و در این صورت به شکل خود به خود در انتهای جدول قرار می‌گیرد به همین دلیل سهمیه صعود تیم‌ها از لیگ یک به لیگ برتر همان دو تیم باقی می‌ماند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: