تکواندو| مشخص شدن ترکیب تیم نوجوانان دختر برای مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک

کدخبر: 2179316

با اعلام فاطمه صفرپور سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشورمان، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی جهان ۲۰۱۸ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فاطمه صفرپور اعضای تیم ملی کشورمان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان 2018 مشخص شدند. بر همین اساس مهلا مومن زاده در وزن 44- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 63+ کیلوگرم نفرات شرکت کننده در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان هستند.

مبینا کلی وند در وزن 42- کیلوگرم، مریم حاج علیزاده در وزن 44- کیلوگرم، مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، کوثر اساسه در وزن 52- کیلوگرم، مبینا شاکری در وزن 55- کیلوگرم، مهسا کیادلیری در وزن 59- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم، آناهیتا توکلی در وزن 68- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 68+ کیلوگرم اعضای تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می دهند. هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند. مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک جوانان و دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان 2018 فروردین ماه و به میزبانی تونس برگزار می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: