رضوانی: ۱۰ بازیکن دعوت شده به تیم ملی واترپلو بزرگسالان، از جوانان هستند

کدخبر: 2178617

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شده اند که از این تعداد ۱۰ نفر بازیکنان جوانان هستند زیرا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را هم پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با رادیو درباره شروع تمرینات تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی های آسیایی اظهار کرد: شنبه لیگ واترپلو کشور به پایان رسید و رده بندی تیم ها مشخص شد.از روز گذشته نیز هم تیم ملی واترپلو تمرینات خود را برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا آغاز کرد. ما در پنج و شش ماه باقی مانده تا بازی های آسیایی بسیار پر کار خواهیم بود. از هفته دوم فروردین ماه تیم ملی گرجستان میهمان ما خواهد بود و اردوی مشترک خواهیم داشت. بعد از آن در اردوی ایتالیا شرکت خواهیم کرد. با تیم چین نیز اردوی مشترکی در پکن خواهیم داشت و سپس تیم چین به ایران می آید. با برگزاری این برنامه های تدارکاتی قصد داریم با آمادگی کامل در بازی های آسیایی شرکت کنیم.

رضوانی درخصوص نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی واترپلو برای بازی های آسیایی گفت: ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی واترپلو دعوت شده اند که از این تعداد ۱۰ نفر بازیکنان نوجوانان و جوانان هستند زیرا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را هم پیش رو داریم. با انجام سفرهای تدارکاتی و نزدیک شدن به مسابقات آسیایی بازیکنان تیم ملی نیز مشخص خواهند شد. ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی اوایل تابستان مشخص می شود.

او در مورد رشته های شنا و شیرجه بیان کرد: در دو رشته شنا و شیرجه هم برنامه های آماده سازی داریم. امروز با مسئولان کمیته فنی شنا جلسه داشتیم و برنامه ریزی کرده ایم که شناگران براساس رشته تخصصی خود تمریناتشان را دنبال کنند. در تلاش هستیم یکی دو شناگر را برای مدت ۶ تا ۸ هفته به مجارستان اعزام کنیم. برای شیرجه هم یک تورنمنت جهانی در ایتالیا در نظر گرفته ایم. همچنین تفاهم نامه ای بین فدراسیون شنای ایران و ایتالیا امضا شده تا از توانمندی های فنی شنا، شیرجه و واترپلو ایتالیا برای بالا بردن سطح فنی بازیکنانمان بهره ببریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: