ربیعی: داور را حلال نمی‌کنم/ هنوز به صعود به لیگ برتر امیدوار هستیم

کدخبر: 2172360

سرمربی تیم بادران گفت: اگر خطای دروازه بان خونه به خونه روی محمد آبشک پنالتی بوده باشد که داور آن را نگرفت، تا آخر عمرم او را حلال نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال بادران تهران پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل خونه به بابل بیان کرد: بازی خیلی خوبی از 2 تیم شاهد بودیم و تیم ما حاکم بازی بود و نباید شکست می خوردیم اما اگر خطای دروازه بان خونه به خونه روی محمد آبشک پنالتی بوده باشد که داور آن را نگرفت، تا آخر عمرم او را حلال نمی کنم زیرا سرنوشت ما را تغییر داد.

او افزود: امیدوارم من اشتباه کنم اما اگر کارشناسان داوری، صحنه رخ داده در محوط جریمه خونه به خونه را پنالتی تشخیص دهند، هیچ وقت موعود بنیادی فر را نمی بخشم و حلال نمی کنم. در محوطه جریمه آوانتاژ وجود ندارد و یا توپ گل می شود یا اینکه داور پنالتی می گیرد که متاسفانه بنیادی فر برای ما پنالتی نگرفت.

ربیعی ادامه داد: به صحنه دور بودم اما بازیکنان خونه به خونه هم اظهار داشتند پنالتی بود و نمی دانم چرا داور برای ما پنالتی نگرفت. اگر به بازی نگاه کنید، متوجه می شوید خونه فرصت زیادی برای گل زدن نداشت و یک پنالتی بدست آورد و تنها یک شوت زد که تیم ما هم 8 شوت سمت دروازه خونه به خونه داشت. هنوز برای صعود به لیگ برتر شانس داریم و با بازی امروز بازیکنان، به آینده هم بیشتر امیدوار شدم.

سرمربی تیم بادران در پایان گفت: در دیدارهای حساس که بازی گره می خورد، سوت داور نتیجه را مشخص می کند و ما خونه به خونه یک سال رقیب هم بودیم امروز داور با یک اشتباه به نظر من سرنوشت ما را تغییر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: