ابومهدی المهندس:

«عماد مغنیه» ظرفیت‌های مقاومت برای مقابله با اسرائیل را تقویت کرد

کدخبر: 2171201

فرمانده ارشد حشد شعبی اعلام کرد که حاج «عماد مغنیه» ظرفیت های مقاومت برای مقابله با رژیم اسرائیل را تقویت کرد و نقش مهمی در حمایت از مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین ایفا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «أبومهدی المهندس» از فرماندهان حشد شعبی در خصوص حاج عماد مغنیه گفت: من به مدت 20 سال با حاج عماد زندگی کردم؛ با وی کار کردم. عماد مغنیه با تمام توان از مقاومت در فلسطین حمایت کرد.

بر اساس این گزارش، وی همچنین تصریح کرد: حاج عماد امکانات و ظرفیت های مقاومت برای مقابله با دشمن اسرائیلی را تقویت کرد. حاج عماد مؤسس گروه های مقاومت در عراق و حامی آنها در مواجهه با اشغالگران آمریکایی بود.

المهندس ادامه داد: حاج عماد در طول زندگانی گرانقدر خود در راستای تأسیس گروه های مقاومت و ارائه آموزش های نظامی به مردان مقاوم در فلسطین، لبنان و عراق تلاش کرد. حاج عماد و حاج قاسم سلیمانی همچون دقلوهایی بودند.

وی افزود: ستون های امروزِ حشد شعبی، مردان مقاومی هستند که در مکتب حاج عماد تلمذ کردند.

المهندس ادامه داد: وی هزاران جوان را آموزش داد و تربیت کرد. می توان گفت که حاج عماد برای سید حسن نصرالله به مانند «مالک» برای علی بن ابی طالب (علیه السلام) بود. سید حسن نصرالله، الگوی ما و سمبل مقاومت است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: