۱۲ درصد زنان فرانسوی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند

کدخبر: 2171196

نتایج نظرسنجی در فرانسه نشان می‌دهد ۱۲ درصد زنان این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نتایج نظرسنجی که در فرانسه انجام گرفته است نشان می دهد 12 درصد زنان این کشور مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.

بر این اساس، نظرسنجی که موسسه ایفوپ(Ifop) برای بنیاد ژان ژورس انجام داده است نشان می دهد بیش از یک زن از هر 10 نفر(12 درصد) یک بار یا چند بار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

همچنین نتایج این نظر سنجی نشان می دهد 43 درصد زنان مورد اذیت و آزار جنسی قرار گرفته اند. نتایج این تحقیق که پایگاه اینترنتی فرانس انفو آن را امروز منتشر کرده است همچنین نشان می دهد 58 درصد زنانی که مورد سئوال قرار گرفته اند مورد رفتارهای ناشایست از سوی مردان قرار گرفته اند. 50

درصد نیز گفته اند مورد آزار کلامی جنسی قرار گرفته اند. از میان زنانی که قربانی تجاوز جنسی شده اند، 78 تا 88 درصد آنها گفته اند فردی را که به آنها تجاوز کرده است می شناسند. بر اساس نتایج همین نظرسنجی بین 11 تا 19 درصد اعلام کرده اند از فردی که به آنها تجاوز کرده است شکایت کرده اند.

همچنین بین 56 تا 68 درصد نیز گفته اند در این باره با اطرافیان خود هیچ گونه صحبتی نکرده اند. 16 تا 27 درصد زنانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند می گویند به خاطر همین موضوع یک بار اقدام به خودکشی کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: