واکنش سیمئونه به حمایت تماشاگران از تورس

کدخبر: 2171160

سرمربی اتلتیکومادرید در واکنش به حمایت هواداران تیمش از تورس گفت که نمی‌خواهد جنجال‌ها درباره این موضوع افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید پنج شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با یک گل کپنهاگن دانمارک را شکست داد و در مجموع با پیروزی ۶ بر یک به دور بعد صعود کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: کوین گامیرو نتوانست در پیش فصل تیم را همراهی کند و این موضوع باعث شد روی فرم نباشد. با این حال ما همیشه به سرعت این بازیکن باور داشتیم. او در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم به این روند ادامه دهد. این قضیه برای او و تیم خوب است.

سرمربی اتلتیکومادرید در اظهار نظر اخیرش درباره تلاش نکردن برای ادامه حضور فرناندو تورس صحبت کرده بود. به همین خاطر پنج شنبه شب هواداران از مهاجم اسپانیایی حمایت کردند. سیمئونه در این رابطه گفت: هواداران مانند همیشه رفتار کردند و من پیام دیگری ندارم. اگر بخواهم صحبت دیگری درمورد این موضوع داشته باشم جنجال ها بیش تر خواهد شد و من چنین چیزی را دوست ندارم. ترجیح می دهم تیم پیروز شود و رشد کند؛ همه باشگاه را دوست داریم و بهترین ها را برایش می خواهیم. تورس در جایگاه خود و من نیز به عنوان سرمربی خواهان این موضوع هستیم.

احتمال جدایی یانیک کاراسکو از اتلتیکو وجود دارد و این قضیه ممکن است فرصت بازی را برای نیکلاس گایتان بیش تر کند. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: اگر این جدایی اتفاق بیفتد و تایید شود اهمیت زیادی دارد چون او بازیکن جوان و آینده داری است. تصمیمات به دست خود بازیکنان است. امیدواریم فرصت دوباره برای گایتان پیدا شود. ما به او اعتماد داریم. گایتان بازیکن سریع و با دید خوبی است که امیدواریم پیشرفت کند و برای تیم فرصت های خوبی فراهم کند.

۴۴ هزار هوادار اتلتیکو دیشب تیم شان را تشویق کردند. سیمئونه در این باره اظهار کرد: هواداران از عملکرد تیم شان رضایت دارند. ما ورزشگاه فوق العاده ای داریم. بازیکنان بزرگی داریم که حضور جوانان در این تیم قابل توجه است. بارها شرایط را به نفع خود تغییر دادیم. در لالیگا در حال رقابت هستیم و در لیگ اروپا می خواهیم به خوبی رقابت کنیم. این بهترین اتفاق برای باشگاه است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: