حمل و نقل ریلی مطمئن‌ترین انتخاب مردم چین برای سفر

کدخبر: 2170897

بنابر اعلام مقامات راه و شهرسازی کشور چین، بهبود شرایط ریلی و جایگزینی قطارهای پرسرعت و ایمن به جای قطارهای فرسوده موجب شده است تا در تعطیلات سال نو چین، قطار به مطمئن‌ترین انتخاب مردم این کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، بنابر اعلام مقامات راه و شهرسازی کشور چین، بهبود شرایط ریلی و جایگزینی قطارهای پرسرعت و ایمن به جای قطارهای فرسوده موجب شده است تا در تعطیلات سال نو چین، قطار به مطمئن ترین انتخاب مردم این کشور تبدیل شود.

به گفته مدیر راه آهن کشور چین، در هر روز از تعطیلات امسال این کشور، حدود 12 میلیون سفر ریلی صورت گرفته که این رقم به نسبت سال گذشته در همین بازه زمانی، 7.6 درصد رشد کرده است.

مدیر سیستم حمل و نقل ریلی چین با بیان اینکه 191 قطار پاسخگوی نیاز مردم در ایام تعطیلات بوده اند، اظهار داشت: یک پروژه درباره توسعه زیرساخت های عظیم این کشور در زمینه قطارهای پرسرعت تا سال 2020 تکمیل می شود.

به گفته وی، این پروژه در تمام شهرهای چین اجرا می شود و توان جابجایی حداقل 500 هزار نفر در روز را دارد؛ با تکمیل این پروژه، مسافران می توانند از مناطق مرزی دورافتاده و سرد هاربین طی چند ساعت خود را به گوانگژو که در مناطق دورافتاده و غربی ارومچی قرار دارد، برسانند.

انتظار می رود تا پایان تعطیلات سال نو چین، حداقل 390 میلیون مسافر از طریق راه آهن سفر کرده باشند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: