خورشیدی در گفت‌وگو با فارس:

کجای دنیا صلح‌طلبان با چاقو و سلاح شکاری نظر خود را بیان می‌کنند؟

کدخبر: 2170564

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی حمله اخیر دراویش به کلانتری نیروی انتظامی را برنامه‌ریزی شده عنوان کرد و گفت: در کجای دنیا صلح‌طلبان با چاقو و سلاح شکاری نظر خود را بیان می‌کنند؟

امیرحسین خورشیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره حمله اخیر چند نفر از فرقه دراویش گنابادی به یکی از کلانتری های نیروی انتظامی و به شهادت رساندن چند نفر، اظهار کرد: آنچه ما می بینیم صلح طلبی این فرقه فقط یک پوسته ظاهری دارد و به هیچ وجه هدف آنان عدالت طلبی نیست بلکه با اصل نظام مشکل دارند، حتی اگر از شکایت خصوصی و مشکلاتی که تاکنون به وجود آورده اند بگذریم به هیچ شخصی اجازه نمی دهیم امنیت کشور را به خطر بیاندازند، چه آن شخص نخست وزیر مقام معظم رهبری بوده باشد و چه قطب دراویش گنابادی.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران باید با هرکسی که قصد دارد امنیت کشور را به خطر بیاندازند به صورت قاطع برخورد کند، ادامه داد: این افراد در 5 ساعت 5 نفر از اعضای نیروی انتظامی و بسیح را به شهادت رساندند، در کجای دنیا صلح طلبان با چاقو، قمه و سلاح شکاری نظر خود را بیان می کنند؟ آن ها 3 بار با وسیله نقلیه مختلف مردم را زیر گرفتند این یعنی جنونی در کار نیست بلکه کاملا برنامه ریزی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مسائلی از این دست، بخشی از پازل دشمن است که هرچند وقت، به چنین اقداماتی دست می زنند تا به نظر خود قدرت دفاعی کشور را ضعیف کنند ولی باید بدانند به ازای هر محمدحسن حدادیانی که به شهادت برسد ده ها محمدحسن حدادیانی دیگری وجود دارند که از کیان نظام دفاع کنند و اجازه نمی دهند خواسته آن ها یک شبه به کرسی بنشیند.

خورشیدی تصریح کرد: این افراد آزادی بی قید و شرط متخلفان را می خواهند، این همان ادبیاتی است که آمریکا برای آزادی جاسوسان خود به کار برد، به روشنی پیداست همگی در یک پازل هستند و تنها تفاوت آن ها داشتن سبیل دراویش گنابادی است.

به گفته این فعال دانشجویی، خواسته عموم مردم این است که نیروی انتظامی و قوه قضائیه به صورت قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: