در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

برنامه ریزی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ برای شرکت در نمایشگاههای بین المللی

کدخبر: 2170270

ابوالفضل ایمنی گفت: سال آینده برای اولین بار در چند نمایشگاه بزرگ و تاثیرگذار در قالب پاویون صنعت چاپ ایران حضور خواهیم داشت.

ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شرکت این اتحادیه در جلسه ماهانه هیئت ا تاق بازرگانی گفت: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در جلسه ماهانه هیئت اتاق بازرگانی به عنوان تشکل برتر برای ارائه خدمات اعضا به بازرگانان و تولید کنندگان برتر کشور یک میز داشت. در این میز دو صادر کننده برتر اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ حضور داشتند. این شرکت ها خدمات خود را در راستای اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی صادرات سایر صنایع به کمک صنعت چاپ و بسته بندی ارائه می کردند.

وی افزود: برترین های تمام شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، شرکت هایی که لیبل های خاص احتیاج داشتند، شرکت هایی که بسته بندی کارتونی نیاز داشتند، در هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی وجود دارند. اتحادیه صادرکنندگان در میز اختصاصی خود با تولیدکنندگان داخلی در حوزه چاپ و بسته بندی مذاکرات زیادی داشت. همچنین جلسه ماهانه هیئت اتاق بازرگانی با حضور هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، روسای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و روسای اتاق بازرگانی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اشاره به برنامه های این اتحادیه در سال آینده بیان کرد: برنامه شش ماهه اول اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در سال 1397 برای حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی بسته شده است. این برنامه باید به تایید کارشناسان و هیئت مدیره این اتحادیه برسد. برنامه های نمایشگاهیمان را برای شش ماهه نخست سال 97 اعلام می کنیم. سال آینده برای اولین بار در چند نمایشگاه بزرگ و تاثیرگذار در قالب پاویون صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران حضور خواهیم داشت.

ایمنی ادامه داد: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ همایش بسیار مهمی در خرداد ماه سال آینده برگزار می کند؛ ضمن اینکه در آخر سال هم گردهمایی اعضای اتحادیه را در اتاق بازرگانی برگزار خواهیم کرد. زمان برگزاری این گردهمایی اواسط اسفندماه است. اتحادیه برنامه نشستی را از امسال برای ارائه راهکارهای بهتر و توسعه صادرات پایدار تدارک دیده است. همچنین اتحادیه در این نشست به تبادل نظر و ایجاد راهکارهای بهتر برای صادرات پایدار غیر نفتی خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ نشست اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ به صورت هرساله و مداوم پایان هر سال و در اتاق بازرگانی برگزار می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: