مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد

آمادگی ۱۰۰ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی/ اعلام زمان ثبت‌نام و پذیرش

کدخبر: 2170234

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در اختیار بودن حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی گفت: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز ۲۹ اسفند ماه لغایت عصر ۱۲ فروردین ۹۷ پیش بینی شده است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی وزارت متبوعش برای اسکان مسافران در نوروز 97 اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش داده و امکانات موجود را ارتقا بخشیم.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های بومی و سنتی در جوار پایگاه های اسکان برای آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان ها و همچنین معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری از جمله خدمات سفر نوروز 97 ویژه فرهنگیان است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه تعداد مراکز آموزشی، رفاهی (خانه های معلم) و مراکز اسکان در سراسر کشور را 345 مرکز برشمرد و خاطر نشان کرد: 300 اردوگاه فرهنگی و هنری و 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان است؛ همچنین 207 تالار و 128 رستوران در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان فعال هستند.

کریمی فر تصریح کرد: یک شماره از نشریه ادارات کل استان ها با عنوان «ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر» با درج اطلاعات پایگاه های پذیرش و سایر اقدامات از دیگر برنامه های این اداره کل است.

وی زمان ثبت نام اینترنتی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز 97 را از 4 لغایت 23 اسفند ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir اعلام کرد و یادآور شد: اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان ها و شهرهای کشور در سامانه مذکور قابل دسترسی است.

کریمی فر با اشاره به در اختیار بودن حدود 100 هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز 29 اسفند ماه لغایت عصر 12 فروردین 97 پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش استفاده از نرم افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسکان و انتخاب مدارس واجد شرایط را از جمله اهم وظایف ستاد اسکان برشمرد و اظهار داشت: خدمت به جامعه معلمان وظیفه ای توأم با نشاط درونی است.

وی عنوان کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروز 97 ثبت نام می کنند تحت پوشش بیمه خواهند بود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: