گونش: بایرن مونیخ بهتر از بشیکتاش بود/ شایسته شکست با اختلاف ۵ گل نبودیم

کدخبر: 2170171

سرمربی بشیکتاش معتقد است تیمش شایسته شکست با اختلاف ۵ گل مقابل قهرمان آلمان در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نبوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شنول گونش که تیمش شب گذشته (سه شنبه) در پی اخراج ویدا در دقیقه 16 مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تن به شکست 5 بر صفر در آلیانتس آره نا داد، اظهار داشت: بایرن در این دیدار بهتر از ما بود. مایل بودیم بهتر بازی کنیم و حتی به پیروزی برسیم اما پس از 10 نفره شدن کارمان خیلی دشوارتر شد.

وی افزود: به لحاظ روانی و فیزیکی به دردسر افتادیم و بایرن هم از این موضوع نهایت استفاده را برد. سعی کردیم کمترین لطمه را از بایرن بخوریم و روی بازی مان در نیمه دوم تمرکز کنیم اما نتوانستیم موفق به انجام این کار شویم. بشیکتاش تیمی هجومی است اما در کنارش باید دفاع هم بکنیم. به هر حال نتوانستیم بازی معمول خودمان را ارائه دهیم چون بایرن مونیخ خیلی قدرتمند بود.

سرمربی عقاب های استانبول در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: ما شایسته شکست با این نتیجه نبودیم. پس از اخراج ویدا ما کاملاً کنترل بازی را از دست دادیم. سعی کردیم پس از 10 نفره شدن مقابل بایرن مقاومت کنیم اما پس از دریافت گل اول، آنها سوار بازی شدند.

گونش در پایان گفت: بایرن تیم خوبی است و با جدیت بازی می کند. ما به دنبال ارائه نمایش بهتری در این دیدار بودیم، اما موفق به انجام این کار نشدیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: