زمانى: جواب زور گویى‌ها را در زمین بازى دادیم/ انتقام گرفتیم

کدخبر: 2170162

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جواب زور گویى هاى عربستانى‌ها را در زمین بازى دادیم.

حسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره پیروزی استقلال مقابل الهلال گفت:در آخرین مصاحبه خودم اعلام کرده بودم که استقلال در روز بازى انتقام از این تیم خواهد گرفت و جواب زور گویى هاى آن ها را در زمین مسابقه خواهد داد که خداروشکر همین طور هم ش.

او ادامه داد:بازى خیلى خوبى را از استقلال نظاره گر بودیم و در این میان تنها حرکت غیر اخلاقى بازیکنان الهلال در هنگام یک دقیقه سکوت به خاطر سانحه هوایى کشور ما بد بود که واقعا باید بگویم حرکت آن ها ضد ارزشى و ضد اخلاقى بود.

زمانى افزود:جا دارد از تک تک بازیکنان، کادر فنى کمال تشکر را داشته باشم چرا که آن ها دل میلیون ها هوادار را شاد کردند. پیش از این نیز گفته بودم که استقلال از ٢ بازى خود ٤ امتیاز کسب مى کند که همین موضوع هم رخ داد و تیم با ٤ امتیاز صدر نشین شد.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: عملکرد کادر فنى بسیار عالى بود و شفر به خوبى تیم حریف را با زیرکى و هوش زیاد آنالیز کرده بود و در نهایت در بازى دیدیم که نقاط ضعف الهلالى ها نمایان شد و نقاط قوت آن ها را هم تیم ما پوشش داد و اجازه فعالیت را به حریف نداد.

انتهای پبام/

اظهارات زمانی در مورد عملکرد استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: