البلوشی: ۳ امتیاز مهم از پرسپولیس گرفتیم/ یاسر: سزاوار پیروزی مقابل سرخ‌پوشان بودیم

کدخبر: 2170154

مدیر ورزشی باشگاه السد قطر گفت: ما در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۳ امتیاز مهم از پرسپولیس گرفتیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت رسمی باشگاه السد قطر، محمد غلام البلوشی درباره پیروزی 3 بر یک تیم السد در بازی شب گذشته (سه شنبه) هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از گروه C برابر پرسپولیس گفت: 3 امتیاز بسیار مهم را در مسیر طولانی لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس گرفتیم و بازی که مدنظر ما و کادر فنی بود توسط بازیکنان السد انجام شد.

مدیر ورزشی تیم السد ادامه داد: موفق شدیم یک تیم قدرتمند و با شخصیت را شکست دهیم و در یک گروه سخت صدرنشین شویم. در چنین بازی هایی کسب 3 امتیاز مهم است اما السد بازی بسیار خوب و مقتدرانه ای را به نمایش گذاشت.

البلوشی در خاتمه با اشاره به اولین پیروزی السد برابر پرسپولیس در تاریخ این 2 باشگاه اظهار داشت: این پیروزی به ما برای ادامه دیدارهای لیگ ستارگان قطر و آسیا انگیزه مضاعفی می دهد و میان بازیکنان اعتماد به نفس ایجاد می کند.

یاسر، بازیکن تیم السد نیز درباره برتری برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: آغاز بسیار خوبی داشتیم تا به دومین پیروزی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست یابیم. تیم السد شایسته این پیروزی بود و کسب 6 امتیاز برای ما جهت صعود به مرحله بعدی نشانه خوبی محسوب می شود. بازیکنان السد در این بازی دچار افت نشدند و با تمام توان بازی کردند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: