پژمان‌فر در گفت‌وگو با فارس

مماشات دستگاه‌های امنیتی با دراویش آشوبگر جای تأمل دارد/ تأکید بر برخورد جدی با این آشوبگران

کدخبر: 2169784

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه مماشات دستگاه‌های امنیتی با دراویش آشوبگر جای تأمل دارد، گفت: دستگاه‌های امنیتی برخورد قاطعی با این افراد داشته باشند تا درس عبرتی برای سوء‌استفاده‌کنندگان باشد که بدانند مسیر پیگیری‌ مطالباتشان باید از مجاری قانونی باشد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به آشوب های شب گذشته تعدادی از دراویش در خیابان پاسداران گفت: امروز وظیفه حاکمیت ایجادد امنیت برای آحاد مختلف مردم است و اساساً تشکیل حاکمیت بر همین پایه و مبناست.

وی افزود: متأسفانه در جامعه ما کسانی هستند که با رویکرد فرار رو به جلو زورگویانه و قلدرانه حقوق مردم را تضییع می کنند و این کار امنیت جامعه را با چالش مواجه می کند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که شب گذشته در خیابان پاسداران تهران رخ داد حادثه بسیار تلخی بود و ما شاهد بودیم که به صورت غیر قانونی به ماموران نیروی انتظامی حمله ور شدند و از سلاح های سرد استفاده کردند. در یک جامعه مدنی اینگونه رفتارها به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

پژمان فر خاطرنشان کرد: این اتفاق اتفاق جدیدی نبود و متأسفانه در هفته های گذشته نیز این تجمعات غیرقانونی وجود داشته و امروز مماشاتی که دستگاه های امنیتی و انتظامی در ارتباط با این افراد دارند برای مردم تداعی کننده این است که این مماشات یک مماشات بیش از اندازه و غیرقابل دفاع است.

وی افزود: اینکه دستگاه های امنیتی با این افراد تا آن حد مماشات کنند که این افراد اقدامات خلاف امنیت را در کشور انجام دهند و برخوردی با آنها صورت نگیرد جای تأمل دارد.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: انتظار مردم این است که با افرادی که چنین رفتارهای شیطنت آمیزی دارند برخوردهای لازم صورت گیرد، انتظار ما از دستگاه های امنیتی برخورد جدی و از دستگاه های قضایی محاکمه سریع این عوامل و برخورد با آنها و در نظر گرفتن اشد مجازات در مورد این افراد است تا در جامعه این احساس ایجاد شود که اگر کسانی نکته ای هم داشته باشند باید مسائلشان را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

پژمان فر خاطرنشان کرد: ما در جامعه موظف هستیم که مطالباتمان را از مجاری مشخص شده در قانون پیگیری کنیم و اگر این افراد حق یا مطالبه ای دارند باید از مسیر قانونی مسائلشان را پیگیری کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم دستگاه های امنیتی برخورد قاطعی با این افراد داشته باشند تا درس عبرتی برای سوء استفاده کنندگان باشد که بدانند مسیر پیگیری مطالباتشان باید از مجاری قانونی باشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: