مهرعلیزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصفهان به چندین پایتخت و شهر بزرگ توریستی وصل می‌شود/ از شکایت فرماندار گلپایگان اطلاعی ندارم

کدخبر: 2169183

استاندار اصفهان گفت: با توجه به طرح توسعه گردشگری، قرار است اصفهان به چندین پایتخت و شهر بزرگ توریستی وصل شود.

محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در گفت وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره توسعه گردشگری در استان متبوعش اظهار کرد: در تلاشیم در طول چهار سال آینده 20 الی 25 درصد از درآمدهای استان را از طریق گردشگری تأمین کنیم.

استاندار اصفهان افزود: به منظور افزایش درآمد استان از طریق گردشگری قصد داریم فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را توسعه دهیم از این رو زمینی برای این فرودگاه تهیه کردیم و با طرف خارجی هم برای سرمایه گذاری مذاکراتی انجام داده ایم.

وی ادامه داد: براساس طرحی که تهیه شده قرار است اصفهان به چندین پایتخت و شهرهای بزرگ و توریستی وصل شود.

استاندار اصفهان گفت: به منظور توسعه گردشگری در استان قصد داریم در صدور ویزا خصوصا ویزای فرودگاهی و توسعه کار نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان تسهیلاتی ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: همچنین اختیاراتی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای استفاده از مراکز تاریخی دریافت خواهد شد و این اختیارات به استان ها داده می شود تا آنها این موارد را به ادارات کل خود واگذار کند. به این ترتیب برای مرمت و بازسازی مراکز تاریخی و فرهنگی اقدامات لازم صورت می گیرد.

مهرعلیزاده همچنین در خصوص شکایت فرماندار برکنار شده گلپایگان از خبرنگاری که رفتار ناپسندی نسبت به او داشت، اضافه کرد: بنده از چنین موضوعی اطلاعی ندارم.

استاندار اصفهان درباره حضور مردم در یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم در این روز بسیار چشمگیر و پرشور بود زیرا مردم اصفهان متدین هستند و همواره در دفاع از انقلاب با حضور در عرصه های مختلف از جمله جبهه های جنگ فعال بودند.

وی تصریح کرد: در جریان اغتشاش های اخیر مشخص شد مشکلات اقتصادی و بیکاری بخشی از این اعتراضات است اما بخشی دیگر از این ناآرامی ها مربوط به تحریکات خارج از کشور می شود.

مهرعلیزاده متذکر شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مراقب انقلابشان هستند و هواداری خود را از نظام و انقلاب نشان می دهند.

استاندار اصفهان درباره وظایف مسئولان در برابر مردم، یادآور شد: قدرشناسی از مردم، تسهیل امور، ارائه خدمات به آنها و خدمت گزاری به مردم از جمله وظایف مسئولان نسبت به مردم است همچنین مسئولان باید از مردمی که از انقلاب اسلامی و ایران در دوره های مختلف حمایت کردند، دفاع کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: