برگزاری اختتامیه"جشنواره دانشجوی نمونه" در نیمه اول اسفند/۴۰ دانشجوی نمونه کشوری تجلیل می‌شوند

کدخبر: 2167033

بیست‌وششمین جشنواره "دانشجوی نمونه کشوری" نیمه نخست اسفندماه با معرفی ۴۰ دانشجوی نمونه در در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.تاریخ دقیق برگزاری این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ثبت نام "بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری" که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان یافت و در این مدت در مجموع ۴۶۲۴ دانشجو در این جشنواره ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر از این دانشجویان موفق به ثبت مدارک خود در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه شدند.

بر این اساس، 1061 نفر از ثبت‌نام کنندگان این دوره دانشجویان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و و تعداد ۵۵۵ نفر نیز دانشجویان دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت هستند.

در این دوره از جشنواره ۱۳ دانشجو متخب به عنوان دانشجوی نمونه از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ۲۷ دانشجو از دانشگاه‌های وزارت علوم معرفی و تجلیل می‌شوند.

اختتامیه این دوره از جشنواره به میزبانی وزارت بهداشت و در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرای بهداشت و علوم و جمعی از روسای دانشگاه‌های سراسر کشور نیمه نخست اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش مفدا، "ویژگی‌های فرهنگی" دانشجوی نمونه، شامل فعالیت‌های قرآنی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، هنری و ادبی و ایثارگری است و "ویژگی‌های علمی" شامل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی می‌شود. شئون اجتماعی نیز که شامل مسئولیت‌پذیری، اعتقادات مذهبی، رعایت قوانین و ضوابط است از جمله مواردی است که در انتخاب دانشجوی نمونه شامل دریافت امتیاز است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: