شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

کدخبر: 2166380

تیم شهرداری تبریز با پیروزی مقابل مهرام در بازی پنجم فینال به عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهرداری تبریز با پیروزی 85 بر 73 مقابل مهرام در بازی پنجم فینال به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسید.

بازی با برتری شهرداری تبریز در سالن توانای این شهر در کوارترهای اول و دوم شهر آغاز شد. این دو کوارتر با نتایج 27 بر 16 و 22 بر 19 به سود شهرداری تمام شد. مهرام که برای تسلیم قهرمانی به تبریز نرفته بود در کوارتر سوم 16 بر 27 پیروز شد تا اختلاف امتیازات در پایان این کوارتر به عدد سه برسد. نتیجه کوارتر چهارم هم 20 بر 11 به سود شهرداری تبریز تمام شد تا در نهایت این تیم برنده و قهرمان لیگ برتر بسکتبال شود.

در پایان این بازی جاکوب پولن 25 امتیاز و یک ریباند و آرنت مولتری 12 امتیاز و 11 ریباند برای مهرام کسب کردند. در طرف مقابل نیز جردن دیمینیک 26 امتیاز و چهار ریباند و اصغر کاردوست 13 امتیاز و 14 ریباند برای شهرداری تبریز به دست آوردند.

تیم شهرداری تبریز در بازی نخست فینال با نتیجه 85 بر 82 مهرام تهران را شکست داد و در بازی دوم 87 بر 97 مغلوب تیم تهرانی شده بود. بازی سوم این دو تیم با حساب 94 بر 91 به نفع مهرام تمام شد، ولی پیروزی 95 بر 86 شهرداری تبریز، تکلیف تیم قهرمان را به بازی پنجم در تبریز کشاند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: