ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مردم با حضور در حماسه ۲۲ بهمن نشان دادند به تداوم نظام و آرمان‌های انقلاب اصرار دارند

کدخبر: 2165676

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: حضور پررنگ مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر پایداری و اصرار آن ها به تداوم نظام و آرمان های انقلاب است.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حضور شکوهمند مردم در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند، حضور مردم به نسبت سال های گذشته پر شور تر بوده و از نظر کمیت و کیفیت بسیار پربار بود.

وی افزود: نکته بسیار جالب این است که نسل سوم انقلاب حضور بسیار پررنگ و قابل توجهی در 22 بهمن 96 داشتند و جنس شعارها پایداری و اصرار مردم در تداوم انقلاب و آرمان های آن را نشان می داد.

ترقی تصریح کرد: راهپیمایی دیروز نشان داد که مطالبات مردم همان مواردی است که مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان به آن اشاره کرده اند به این معنا که گلایه از وضعیت معیشتی و فساد برخی دستگاه های دولتی در بسیاری از نوشته های مردم آشکار بود اما آن ها تأکید داشتند که این گلایه ها ربطی به اصل نظام ندارد و همچنان حامی نظام هستند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: حضور مردم در حماسه 22 بهمن بار دیگر نشان داد که ملت ایران همچنان به آرمان های انقلاب وفادار هستند و از رهبری تبعیت می کنند.

وی با اشاره به بازتاب حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی دیروز عصبانیت برخی رسانه های خارجی معاند نظام را برانگیخت چرا که حضور گسترده مردم توسط جمع کثیری از خبرنگاران بین المللی انعکاس یافت و نشان داد که غربی ها از این میزان پایبندی مردم نسبت به انقلاب متعجب هستند.

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم آنکه برخی تصور می کردند فشارهای اقتصادی مردم را از اصل انقلاب پشیمان می کند اما ملت بزرگوار ایران محکم تر و مصمم تر از همیشه از نظام حمایت کردند، در واقع رسانه های غربی و دولت های آنان بیش از پیش دریافتند که فشارهایی که علیه ملت ایران به کار می برند نتیجه معکوس داده و مردم همچنان به راه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ادامه خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: