امیر حیدری اعلام کرد؛

استفاده از تجهیزات بومی در پنجمین رزمایش محمد رسول الله(ص)

کدخبر: 2156536

فرمانده نیروی زمینی ارتش از به‌کارگیری سلاح‌ها و تاکتیک‌های بومی توسط نیروی زمینی ارتش در پنجمین رزمایش مشترک محمدرسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش، گفت: دانش‌ آموختگان دوره‌های آموزشی دانشکده‌ها و مراکز آموزش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان هر دوره، با حضور در رزمایش‌های منطبق بر صحنه‌های واقعی نبرد، آموزه‌های خود را بازخوانی و مورد آزمون قرار می‌دهند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در سواحل مکران و منطقه عمومی نیک‌شهر که منطقه عمل این نیرو در رزمایش محمد رسول الله (ص) است، نشان داد که افسرانی شایسته، پا در رکاب و چابک تربیت می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ۲ ویژگی برجسته نزاجا در این رزمایش، خاطرنشان کرد: در این رزمایش از سلاح و تجهیزات داخلی که توسط وزارت دفاع و متخصصان داخلی به تولید رسیده است، استفاده شد.

حیدری در پایان گفت: همچنین از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های بهره‌گیری از تجهیزات که بومی شده هستند و توسط مسئولان نیروی زمینی ارتش سازماندهی و نهادینه شده است، استفاده شدند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: