غیرمحرمانه و مستقیم به شهردار تهران

آقای نجفی ؛ دلیل وقت کشی فرهنگی، اجتماعی شما را نمی فهمیم.

کدخبر: 2156486

تهران فقط روی گسل هایی نیست که هرازگاهی جا به جایی آنها دلهره زلزله را به جانمان می اندازد. صدها گسل فرهنگی، اجتماعی این شهر مدتهاست که فعال شده، لطفا به موقع در اتاق بحران حاضر شوید.

خبرگزاری مهر - گروه جامعه، محمد مهدوی: یک : آقای دکتر نجفی، جناب عالی در تاریخ یکم شهریورماه با رای بیست و یک عضو شورا، شهردار تهران شدید. از همان روزهای نخستِ انتصاب، انتظارات متعددی از شما مطرح شد که شاید در دسترس ترین آن ها طراحی یک نقشه ی راه فرهنگی، اجتماعی برای شهر تهران در دوره جدید بود و به طور طبیعی مهمترین رکن این طراحی هم انتخاب های درست و اصولی مبتنی بر چارچوب های معین و غیر انتزاعی می نمود. چیزی که ۸۱ روز بعد از نشستن بر کرسی شهرداری با انتصابِ دیرهنگام، سیاسی و پر ابهام آقای صالحی امیری به عنوان معاون اجتماعی فرهنگی و قائم مقامتان به آن جامه ی عمل نپوشاندید.

دو: مهمترین اقدام های آقای صالحی امیری در ۳۹ روز حضور در مسند معاونت و قائم مقامی شهردار چه بود؟ چند سخنرانی کلیشه ای، چند عدم پاسخ و سکوت در برابر سوالات رسانه ها، لابی تمام وقت برای نشستن بر صندلی ریاست کمیته ملی المپیک، چند جلسه رفع تکلیفی، حضور مثلا سرزده در اتاق کارمندان پس از رای آوری در کمیته ملی المپیک به منظور ابراز علاقه به ماندن در شهرداری، یک بیانیه پر منت و متاسفانه دیگر هیچ.

سه: روز گذشته جنابعالی در حاشیه یک نشست اعلام کردید که استعفای آقای صالحی امیری را پذیرفته اید و در حال بررسی چند گزینه به جای ایشان هستید (البته ایکاش در کشور ما می شد برای مدیرانی که پستها را در آب نمک می خوابانند تا در نهایت مناسب ترینشان را مالِ خود کنند جریمه ای یا تنبیهی در نظر گرفت). اهالی فرهنگ این شهر امیدوارند به این فرصت سوزی و وقت کشی پایان دهید و ‌بالاخره تصمیمتان را درباره فرهنگ و آسیب های اجتماعی تهران بگیرید. نمی توان کتمان کرد حرفهای دیروزتان متاسفانه بوی فشار از بیرون، تعامل سیاسی و تصمیماتی از جنس انتخاب آقای صالحی امیری می داد.

چهار : جناب آقای دکتر نجفی، تهران فقط روی گسل هایی نیست که هرازگاهی جا به جایی آنها دلهره زلزله را به جانمان می اندازد. صدها گسل فرهنگی، اجتماعی این شهر مدتهاست که فعال شده، لطفا به موقع در اتاق بحران حاضر شوید.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: