پنجمین تساوی بدون گل در ۱۲ بازی برای مرد آلمانی/«شفر» و «صفر-صفر»

کدخبر: 2156084

آبی پوشان تهران در هفته بیستم هم با نتیجه مساوی بدون گل مقابل حریف مشهدی خود متوقف شدند تا برای ششمین بار با شفر در لیگ برتر مساوی کرده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مساوی بدون گل را می‌توان پر تکرار ترین نتیجه برای استقلال شفر دانست. نتیجه‌ای که سرمربی آبی پوشان روز گذشته برای پنجمین بار در این فصل تکرار کرد.

وینفرد شفر از ابتدای هفته نهم به صورت رسمی هدایت آبی پوشان را بر عهده گرفت و تا هفته بیستم ۱۲ بار در لیگ برتر روی نیمکت این تیم نشست. نتیجه غالبی که شفر با استقلال گرفته مساوی بوده است چون نیمی از بازی‌های او با آبی پوشان با این نتیجه به پایان رسیده. ضمن این که ۵ مساوی از این ۶ مساوی با نتیجه بدون گل بوده است. حالا می‌بینیم که پرتکرارترین نتیجه تیم شفر، مساوی بدون گل است. به خصوص در مشهد.

استقلال شفر در هفته نهم برابر فولاد خوزستان، دوازدهم برابر سیاه جامگان، چهاردهم برابر پیکان، هجدهم برابر تراکتورسازی و بیستم برابر پدیده ۵ بار مساوی بدون گل به دست آورده و یکبار هم در هفته نوزدهم برابر سایپا به نتیجه مساوی یک- یک رسیده است.

آبی پوشان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر نیز در جدالی نزدیک برابر میزبان خود پدیده خراسان به نتیجه مساوی بدون گل رسیدند تا با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول باقی بمانند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: