ناظم‌الشریعه: تا سوار هواپیما نشویم نباید بازی با آذربایجان را باور کنیم/ تمام برنامه‌های تیم ملی به هم ریخته است

کدخبر: 2156082

سرمربی تیم ملی فوتسال انتقاد از لغو دیدار دوستانه برابر اسلوونی گفت: از سه ماه پیش برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و با لغو آن تمام برنامه‌های تیم ملی به هم خورده است.

محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم « پویا »، درباره شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از سفر به کشور آذربایجان و انجام دو دیدار تدارکاتی با این تیم، اظهار داشت: اردوی ما در تهران روز گذشته (جمعه) به پایان رسید و بازیکنان به شهرهای خود بازگشتند. قرار است فردا دوباره بازیکنان به کمپ تیم ملی بیایند و پس از یک جلسه تمرین عازم آذربایجان شویم. اگر چه تا سوار هواپیما نشدیم، نباید باور کنیم!

«لغو دیدار با اسلوونی برنامه تیم ملی را به هم نریخته است؟» وی در این باره گفت: بله دقیقاً همه چیز به هم ریخت. برنامه آمادگی بازیکنان به هم خورده و کاملاً سر درگُم هستیم. ما از سه ماه پیش برای بازی با اسلوونی برنامه ریزی کرده بودیم، اما متأسفانه این مسابقه لغو شد. همانطور که گفتم الآن با مکافات و بدبختی تمرین می کنیم و تمام برنامه ها به هم ریخته است. نباید وضعیت اینطور باشد و در برنامه های تیم ملی خللی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: بازی با آذربایجان نهایی شد

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط جسمانی بازیکنان تیم ملی گفت: سه بازیکن ما مصدوم بودند که خدا را شکر آسیب دیدگی آنها برطرف شده و اکنون فقط سنگ سفیدی کمی مشکل دارد. ضمن اینکه تیم آذربایجان کمی خشن فوتسال بازی می کند و امیدوارم بازیکنان مان مقابل این تیم دوباره دچار آسیب دیدگی جدیدی نشوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: