اصفهانیان: داور بازی پدیده - استقلال کوتاهی کرد و تصمیم خوبی نگرفت؛ او باید بیشتر دقت می‌کرد

کدخبر: 2156072

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم داور بازی پدیده - استقلال را نادرست ارزیابی کرد.

فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد داوران در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: جا دارد از همه داوران که این هفته قضاوت خوبی داشتند، تشکر کنم. در کل قضاوت داوران در هفته بیستم لیگ برتر را مثبت ارزیابی می کنم. در همه بازی هایی که گزارش آنها به ما رسیده، عملکرد داوران خوب بوده است. ما گروه آنالیز خودمان را داریم و آنها در روزهای آینده همه صحنه های داوری بازی های مختلف هفته را آنالیز خواهند کرد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد صحنه پنالتی تیم استقلال در دیدار مقابل پدیده، گفت: پنجشنبه و جمعه 7 بازی برگزار شد. در این 7 بازی، یک صحنه را در یک بازی برخی ها می گویند پنالتی بود و برخی دیگر می گویند پنالتی نبود. کارشناسان نظرهای مختلفی در این مورد می دهند، اما چیزی که برای کمیته داوران ملاک است، نظر گروه آنالیز خودمان است. در مورد پنالتی استقلال هم گروه آنالیز ما باید نظر بدهد.

اصفهانیان با اشاره به ورود زودهنگام بازیکن تیم پدیده به داخل محوطه جریمه، خاطرنشان کرد: طبیعی و مشخص است که بازیکنان تیم پدیده سریع تر و قبل از زدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شدند که این قانونی نیست و اشکان خورشیدی (داور بازی پدیده - استقلال) تصمیم خوبی نگرفت. داور در آن صحنه کوتاهی کرد و ورود غیر مجاز بازیکنان پدیده قبل از زدن ضربه به توپ را اعلام و پنالتی را تکرار نکرد، او باید بیشتر دقت می کرد.

اصفهانیان تصریح کرد: واقعاً از همه مربیان و افراد فوتبالی این است که خوب ها را هم ببینند. داوران ما این هفته واقعاً خوب قضاوت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل پدیده: با دو رقیب مواجه هستیم؛ تیم حریف و داور

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: